Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد با اشاره به موضوع حضور اتباع خارجی در بافت تاریخی شهر و دغدغه مردم در این زمینه گفت: پیشنهاد دادیم چند مهمانشهر برای اسکان اتباع مجاز در شهر یزد ایجاد شده تا آنها در این شهرها اسکان داده شوند.

به گزارش ایلنا، ونوس عامری در نشست خبری چهار تن از اعضای شورای شهر با بیان اینکه مشکلات اتباع در سطح شهر یزد به ویژه در بافت تاریخی از دغدغه‌های مورد توجه مردم و شورای شهر است اظهار داشت: در صورتی‌که این مهمانشهرها برای اسکان اتباع ایجاد شود قطعا برای آنها برنامه‌هایی خواهیم داشت که هم بتوانند خدمات دریافت کنند و هم اینکه به لحاظ فرهنگی مزاحمتی نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ایجاد مهمانشهرها می‌تواند ضمن برقراری نظم و امنیت و انظباط اجتماعی در ارائه برنامه‌های فرهنگی متناسب با فرهنگ بومی آنها کمک بزرگی داشته باشد.

عامری با تاکید بر اینکه اجرای این طرح نیاز به همراهی و مشارکت دستگاه‌‌های مختلف در سطح استان دارد اظهار داشت: مردم نیز باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند از جمله اینکه منزل خود را در اختیار اتباع غیرمجاز قرار ندهند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ثبت جهانی شهر یزد و ضرورت برخی اقدامات در خصوص معرفی جهان شهر یزد ادامه داد: باید ابتدا خودمان هیئت شهر را بشناسیم و در عین حال به دیگران نیز معرفی کنیم که در این زمینه نیز برنامه‌های خوبی در حوزه‌های مختلف برگزار شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود رفع مشکلات در بافت تاریخی و بهره‌برداری از این بافت را ضروری خواند و عنوان کرد: کتابخانه مرکزی یزد از جمله مکان‌هایی است که در بافت تاریخی قرار گرفته و لازم است هرچه سریع‌تر با رفع تنگنا‌ها و مشکلات موجود نسبت به بهره‌برداری از آن اقدام شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد از دیگر برنامه‌های کمیسیون فرهنگی را توجه به بازسازی و نوسازی و طراحی جدید برای ایستگاه‌های اتوبوس شهری برشمرد و گفت: ایستگاه‌های اتوبوس جزو المان‌های شهری هستند و طرح‌‌هایی نیز در این زمینه به شهرداری ارائه کردیم  که با بافت شهری نیز تناسب داشته باشند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف جهان شورای شهر شهرداری عضو شورای اسلامی شهر نظم و امنیت منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۴۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی فعالیتهای فرهنگی اتباع اهل سنت باید در چارچوب قوانین و باشد

نشست مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی با جمعی از علمای اهل سنت اتباع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی، در این نشست حسین شرافتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی به گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دلها،بیان داشت: تعدادی از شهدا و مجروحین این حادثه از جامعه اهل سنت اتباع و مهاجرین کشور بودند و این بیانگر وحدت بین شیعه و سنی خصوصا ایستادگی در پای ارزشها و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مکتب و سیره شهید حاج قاسم سلیمانی می باشد که این مهم دشمنان اسلام را مایوس نموده است.

با تشکیل سازمان ملی مهاجرت اقدامات بسیار ارزنده ای در قالب طرحها و برنامه های مختلف در دست اجرا می باشد که جامعه اهل سنت اتباع و مهاجرین نیز از خدمات بهره مند میگردند.

شرافتی با تاکید بر لزوم همکاری و تعامل علما و بزرگان اهل سنت اتباع و مهاجرین استان با این اداره کل، گفت: تمامی فعالیتهای فرهنگی و مذهبی اتباع اهل سنت استان بایستی در چارچوب قوانین و مقررات و با هماهنگی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی صورت پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند
  • امانی، عضو شورای شهر: ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند
  • تمامی فعالیتهای فرهنگی اتباع اهل سنت باید در چارچوب قوانین و باشد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با مدارک معتبر انجام می‌شود
  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در زنجان