Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد منصوری سرمربی تیم ملی جودو مردان کشورمان گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: فدراسیون جهانی جودو ۱۶ نفر برتر هر وزن دردنیا را برای حضور در مسابقات مسترز چین دعوت کرده است و بر همین اساس سعید ملایی و محمد محمدی بریمانلو دو ملی پوش کشورمان هستند که در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند و از یک هفته پیش تمرینات تیم ملی برای حضور در این مسابقات آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره رقابت‌های انتخابی تیم ملی عنوان کرد: دی ماه امسال مسابقات قهرمانی کشور برگزار می‌شود و تمام جودوکاران ما باید در این رقابت‌ها که حکم انتخابی تیم ملی را دارد شرکت کنند تا با عبور از فیلتر این مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت شوند البته سعید ملایی، جواد محجوب و محمد محمدی بریمانلو ۳ ملی پوش دارای رنکینگ تیم هستند که در مسابقات بین المللی مدال آوری کردند نیاز به حضور در رقابت‌های انتخابی را ندارند.

منصوری تصریح کرد: پیش از این جودوکارانی را به تیم ملی دعوت کرده بودیم و با ۵ نفر از آن‌ها در مسابقات ازبکستان حاضر شدیم تا جوانان ما بتوانند با شرایط مسابقات آشنا شوند و اکنون مجدد آن‌ها را به تیم دعوت کردیم تا در اردوی تیم ملی حاضر شوند و پشتوانه سازی در تیم ملی صورت گیرد.

سرمربی تیم ملی درباره وضعیت آمادگی ملی پوشان اعزامی به مسابقات مسترز چین گفت: ورزش حرفه‌ای همیشه با مصدومیت همراه است. سعید ملایی در رقابت‌های گرنداسلم امارات از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد که با فیزیوتراپی در حال حاضر شرایط جسمانی او خوب است و همراه تیم تمرین می‌کند. محمد محمدی بریمانلو نیز آسیب دیدگی کهنه‌ای دارد که از قبل با او بوده و از ناحیه کمر دچار مصدومیت است که برای این رقابت‌ها مشکل خاصی ندارد و پس از مسترز چین تا زمان بعدی رقابت‌ها می‌تواند به استراحت بپردازد و تحت نظر پزشکان و تشخیص آن‌ها تمرینات خود را پیگیری کند.

او درباره زمان بازگشت محجوب به تیم ملی بیان کرد: جواد محجوب یکماه پیش عمل کرده و با فیزیوتراپی‌هایی که انجام داده است با نظر پزشک توانسته عصا را کنار بگذارد و اکنون به راحتی راه می‌رود و تا ۳ ماه دیگر می‌تواند برگردد.

منصوری درباره آمادگی تیم ملی برای مسابقات مسترز گفت: در نظر داریم که ملی پوشان را برای مسابقات مسترز به اوج آمادگی خود برسانیم، اما هدف اصلی ما از حضور در چین تنها مدال آوری نیست بلکه کسب امتیاز برای ملی پوشان و رسیدن رنکینگ آن‌ها به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

او تصریح کرد: ۲ سال قبل هدف ما مدال آوری در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و رقابت‌های جهانی باکو بود که خوشبختانه محقق شد و اکنون تمام هدفمان را روی مدال آوری در المپیک توکیو گذاشتیم و در مسابقات مختلف شرکت می‌کنیم تا علاوه بر ارزیابی وضعیت ملی پوشان و افزایش آمادگی آن‌ها بتوانیم امتیازات لازم را بدست آوریم.

سرمربی تیم ملی جودو در پایان گفت: اوج آمادگی تیم ملی باید برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو باشد و مسترز چین یکی از رقابت‌هایی است که در افزایش امتیاز جودوکاران تاثیر زیادی دارد.

بیشتر بخوانید:

سقوط ۲ پله‌ای محجوب در رنکینگ جهانی/ملایی همچنان در صدر نتایج ضعیف جودو در کارنامه درخشان! /گرند پری پرید! درخشان: با کمال میل از ریاست فدراسیون جودو استعفا می‌دهم

انتهای پیام/

اظهارات منصوری درباره تیم ملی جودو و رقاتبت های مسترز چین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون جودو اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن هم‌گروه‌های دختران هندبال ایران در مسابقات جهانی

تیم هندبال جوانان دختر کشورمان حریفان خود در مسابقات قهرمانی جهان را شناخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های هندبال جوانان جهان در بخش دختران برگزار شد و تیم ایران در گروه A این رقابت‌ها با تیم‌های رومانی، هلند و برزیل هم‌گروه شد.

تیم هندبال جوانان دختر کشورمان سال گذشته در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا توانست جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در مقدونیه را به دست آورد.

رقابت‌های هندبال جوانان دختر قهرمانی جهان از 30 خرداد الی 10 تیر 1403 با حضور 32 تیم در  کشور مقدونیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • میزبان و زمان برگزاری مسابقات وزنه‌برداری کارگری مشخص شد
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به میدان مشخص شد
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی مشخص شد
  • زمان دقیق بازگشت حسن یزدانی به کشتی مشخص شد
  • آغاز رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته در همدان
  • زمان بازگشت گران‌ترین بازیکن جهان مشخص شد
  • مشخص شدن هم‌گروه‌های دختران هندبال ایران در مسابقات جهانی
  • زمان پایان لیگ برتر مشخص شد