Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: دانشگاه علوم اسلامی رضوی بر اساس چشم‌انداز ۱۰ ساله سند راهبردی جدید این دانشگاه، بر روی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) متمرکز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد امامی با اشاره به اینکه سند راهبردی جدید دانشگاه علوم اسلامی رضوی مورد تدوین قرار گرفته است، اظهار کرد: این دانشگاه طبق سند راهبردی جدید، بیشتر بر روی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) متمرکز می‌شود، دانشگاه علوم اسلامی رضوی در صورت قبول آستان قدس رضوی به دنبال ایجاد مدارس حوزه علمیه تابع روش آموزشی این دانشگاه است که در صورت به ثمر نشستن این طرح مهم، مقطع کارشناسی به مدرسه علمیه انتقال پیدا می‌کند و پس‌از آن تمرکز دانشگاه بر مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری(تحصیلات تکمیلی) معطوف می‌شود که این طرح جزو برنامه‌های بلند مدت ۱۰ ساله سند راهبردی این دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به کلیات سند راهبردی جدید دانشگاه علوم اسلامی رضوی اشاره کرد و گفت: طبق این سند، ۵ تا ۶ گروه آموزشی برای توسعه رشته‌های قدیمی و جدید دانشگاه علوم اسلامی رضوی نظیر رشته حقوق، رشته معارف قرآنی، رشته علوم اجتماعی(جدید)، رشته فرهنگ و ارتباطات(جدید)، رشته مدیریت(جدید)، رشته فلسفه و کلام و رشته حقوق و فقه تلاش می‌کنند تا علاوه‌بر بهره‌گیری صحیح از این رشته‌ها، مقطع کارشناسی ارشد و دکتری از این رشته‌ها گرایش‌هایی را داشته باشند.

به نقل از آستان نیوز، امامی خاطرنشان کرد: سند راهبردی جدید دانشگاه علوم اسلامی رضوی به همت اعضای هیئت علمی و استادان برجسته این دانشگاه و با همکاری کارشناسانی از مراکز علمی بیرون از دانشگاه مورد بررسی، تبادل نظر، تنظیم و تدوین قرار گرفت.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم اسلامی رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی

 محمدباقر خادم عرفان اظهار کرد: امیدواریم زمینه پذیرش دانشجویان داخلی و بین المللی در رشته داروسازی دانشگاه علوم پزشکی کردستان انجام و محقق شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: در سال ۱۴۰۲ هشت رشته در مقاطع مختلف تحصیلی از کارشناسی ارشد و دکترا تخصصی پی اچ دی و همچنین دکترای تخصصی بالینی در بخش رزیدنتی به رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه شدند.

وی بیان کرد: از افتخارات دانشگاه این است که در رده بندی‌های بین المللی از جمله تایمز دارای شرایط بسیار خوبی است و در سال‌های گذشته نیز شرایط خوبی داشتیم و تداوم این جریان را اکنون نیز شاهد هستیم.

خادم عرفان ادامه داد: یکی از برنامه‌های دانشگاه به تبع سیاست گذاری‌های کلی، افزایش تعداد دانشجویان بین المللی و گسترش ارتباطات بین المللی است که جایگاه دانشگاه علوم پزشکی کردستان را به خوبی ارتقا خواهد داد.

وی یادآور شد: در حال حاضر بیش از سه هزار و ۵۰۰ دانشجو و ۲۳۰ دانشجوی خارجی در پنج دانشکده دانشگاه علوم پزشکی کردستان مشغول به تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • حدود دوهزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • حدود ۲هزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • تمرکز دانش بنیان‌ها بر سواحل مکران
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • دانشگاه‌های دولتی و رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم
  • ۵۰ درصد از ظرفیت علوم پایه باید صرف بررسی چالش‌های آینده شود