Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا رییس دادگستری آبادان در این آیین گفت:ساختمان جدید شورای حل آبادان با 2 هزار مترمربع فضا دارای 25 اتاق کار است که از سوی پالایشگاه آبادان در اختیار دادگستری قرار گرفته است.
سیروس محمدزاده افزود:تاکنون 2 شبعه شورای حل اختلاف از دادگستری آبادان به ساختمان جدید منتقل شده و سایر شعب به تدریج به این مکان منتقل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:از ابتدای امسال تاکنون پنج هزار پرونده صلحی و حکمی در شورای حل اختلاف آبادان به سرانجام رسیده است.
رییس شورای حل اختلاف خوزستان نیز در این آیین گفت:راهبرد شوراهای حل اختلاف خوزستان بر مختومه کردن پرونده‌ها با استفاده از ظرفیت صلح و سازش است.
عباس زبیدی نیا با بیان اینکه برای افزایش صلح و سازش نیازمند فرهنگ‌سازی در جامعه هستیم بیان کرد:با فرهنگ سازی در بحث صلح و سازش دعاوی می‌توان در راستای حل اختلافات و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها استفاده کرد.
امام‌جمعه آبادان نیز گفت: نهاد مردمی شورای حل اختلاف پس از تاسیس نقش بسیار ارزنده‌ای در کاهش دعاوی و برقراری صلح و سازش داشته است.
حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پور به بافت عشایری منطقه اشاره کرد و افزود:باید از ظرفیت بزرگان، شیوخ، سادات، معتمدان و افراد مورد وثوق برای ایجاد صلح و سازش در دعوای استفاده ‌کرد.
3015/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استفاده از ظرفیت امام جمعه جامعه زندان فرهنگ سازی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،باحضور محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی در زمینی به مساحت ۱۰۰هزارمتر مربع وبا زیر بنا ۴۲۰۰متر مربع به بهره برداری رسید.

این درمانگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان راه اندازی ومورد بهره برداری قرار گرفته است.

 موسسه خیریه ولی عصر از سوی خیّر مرحوم حاج محمد علی رحیمیان ساخته شده است.

درمانگاه دارای چاه عمیق آب شُرب وفضای سبز، منزل پزشک وپرستار، مهمانسرا، مسجد وداروخانه می باشد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • بهره‌برداری از معدن آلبلاغ برکات زیادی برای مردم دارد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست