Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@04:04:03 GMT

اتريش در چهار محور با همدان همکاري مي کند

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۷۵۰۵۱

اتريش در چهار محور با همدان همکاري مي کند

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- سفير اتريش در تهران گفت: چهار محور همکاري با مقامات استان همدان شناسايي شد و در راستاي اجراي آن اقدام مي کنيم.

«اشتفان شولتز» پيرامون نتيجه ديدار امروز يکشنبه با سيد سعيد شاهرخي استاندار همدان به خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين نشست ساختارمند و بسيار مفيد بود و زمينه همکاري بسيار مطلوب را مهيا ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: همکاري ما با مسئولان اجرايي استان همدان بر پايه چهار محور خواهد بود که در حوزه هاي اقتصادي، گردشگري، انرژي و فرهنگي شناسايي شده است.
سفير اتريش در تهران خاطرنشان کرد: همکاري در زمينه تقويت بنگاه هاي اقتصادي در راستاي رشد و توسعه همه جانبه را در دستور کار داريم.
وي افزود: در حال حاضر 97 درصد از بنگاه هاي اقتصادي کشور اتريش در زمينه گردشگري و اکوتوريسم تجربه فراواني دارند که مي توانند از داشته ها را به طرف ايراني – همداني انتقال دهند.
شولتز خاطرنشان کرد: توسعه انرژي هاي نو و تجديد پذير را نيز در دستور کار قرار داده ايم چرا که در اين بخش اقتصادي اتريش در سطح جهان پيش رو است.
سفير اتريش در تهران بر همکاري همه جانبه در حوزه فرهنگي نيز تاکيد کرد و گفت: تقويت و معرفي هويت استان همدان در سطح بين المللي يکي ديگر از برنامه هاي محوري ما در برقراري ارتباط با کشور ايران به خصوص همدان است.
وي خاص و اراده کشور اتريش به عنوان رئيس دوره اي اتحاديه اروپا را تعميم همکاري ها و تلاش براي اين ارتباط همه جانبه با کشور ايران عنوان کرد.
اشتفان شولتز سفير اتريش در تهران براي ديدار با مسئولان اجرايي استان و بازديد از بخش هاي مختلف همدان، سفري 2 روزه به اين شهر داشته است.
2087/7520
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عرب صبح پنج شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: ۴ هزار و ۱۲ طرح خود اشتغالی، مشاغل خانگی و پیمانکاری ویژه نیازمندان اجرا شده است که برای ۴ هزار و ۲۳۵ نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی افزود: در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و مشارکت این افراد در بهبود وضعیت اقتصادی خانواده‌ها، طرح‌های مشاغل خانگی و خود اشتغالی در استان اجرا شد که در این راستا ۴ هزار و ۷۶۱ میلیارد ریال از منابع امدادی و بانکی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: از این تعداد یک هزار و ۸۹۲ طرح در روستا و تعداد ۲ هزار و ۱۲۰ طرح در شهر اجرا شده است.

عرب با بیان اینکه توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های تحت‌حمایت یکی از مهمترین رویکردهای این نهاد است افزود: تعداد یک هزار و ۴۹۶ طرح توسط زنان و تعداد ۲ هزار و ۵۱۶ طرح توسط آقایان در سطح استان اجرا شده است.

کد خبر 6081721

دیگر خبرها

  • نخست وزیر گرجستان: به دنبال توسعه روابط با ایران هستیم
  • مبادلات تجاری ایران و ازبکستان افزایش می‌یابد
  • کلنگ زنی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محور فرسفج خیرآباد
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • افزایش همکاری‌های امنیتی و ضد تروریسم محور دیدار مقامات ایران و پاکستان
  • لزوم همکاری بیشتر بانک‌های همدان در پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری
  • برخی از طرح‌ها نباید در سفر رئیس‌جمهور به لرستان مطرح می‌شد
  • دیدار احمدوند و سفیر هند در آستانه نمایشگاه کتاب تهران