Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@23:51:34 GMT

تجدید میثاق شهردارتهران با آرمانهای امام

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۷۵۱۵۷

شهردار تهران پس از ادای سوگند در شورای شهر تهران برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حاضر شد. ناطقان: پیروز حناچی شهردار تهران به همراه تعدادی از مدیران و معاونان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر با حضور درحرم امام خمینی (ره) با نثار گل به مرقد امام راحل با آرمان‌های ایشان تجدید میثاق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه این مراسم شهردار تهران بر مزار برخی شهدای گرانقدر انقلاب از جمله شهید بهشتی، شهید رجایی، شهید باهنر، مرحوم طالقانی و سرداران شهید چمران، همت، باکری و تعدادی دیگر از شهدای دفاع مقدس حاضر شد و با نثار گل نسبت به آنها ادای احترام کرد.

دیدار از یادمان جاویدالاثر «ابراهیم هادی» که از همرزمان حناچی بوده است از دیگر برنامه ‌های امروز شهردار تهران بود. همچنین وی بر مزار مادرانی حاضر شد که بیش از دو شهید تقدیم انقلاب و کشور کرده‌اند و نسبت به آنها نیز ادای احترام کرد.

منبع: ایسنا برچسب ها: تجدید میثاق ، شهردار تهران ، آرمانهای امام

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تجدید میثاق شهردار تهران آرمانهای امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار

رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضو شورای شهر این شهرستان با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی از حضور در شورای شهر تعلیق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، عزیز مراد حسین‌پور رئیس دادگستری بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضائی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

وی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضائی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آن‌ها نخواهد شد.

کد خبر 749754

دیگر خبرها

  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • شهردار این شهر توسط عضو شورای شهر ربوده شد
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • آئین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود؟
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه