Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اوحدی ظهر یکشنبه در دیدار حجت الاسلام سیدمحسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران طی سخنانی گفت: مناسبت های مذهبی ظرفیت های فراوانی دارند و مردم در جشن های مذهبی با علاقه فراوان شرکت می کنند.

وی با تقدیر از زحمات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: ۱۳ آبان امسال و حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز ملی استکبارستیزی بسیاری از توطئه ها را خنثی کرد و آثار آن در بحث اقتصادی دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوحدی ادامه داد: یکی از اتفاقات خوب امسال، مراسم جاماندگان اربعین بود و جمعیت انبوه این مراسم مذهبی، ظرفیت بالای مردم مومن شهر تهران را نشان داد.

وی گفت: مراسم ۹ دی امسال قطعا مانند ۱۳آبان می‌تواند شکننده توطئه ها باشد.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران یادآور شد: سازمان فرهنگی شهرداری و مجموعه های تاثیر گذار فرهنگی می توانند با همفکری یکدیگر به بهتر برگزار شدن مراسم ۹ دی و دهه فجر کمک کنند.

اوحدی ادامه داد: مطمئنا آمریکا دست بردار نیست و همیشه دنبال ضربه زدن به ما است و در آینده هم طرح های اقتصادی برای ضربه زدن به کشور ما دارد، لذا ۲۲بهمن بسیار حساس است.

کد خبر 4473943

منبع: مهر

کلیدواژه: 9 دی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سعید اوحدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده با حضور پرشور مردم ایلام

دریافت 41 MB

فیلم: رمضان نوری

کد خبر 6096893

دیگر خبرها

  • ادعای اوکراین: توطئه ترور زلنسکی توسط عوامل روسیه خنثی شد
  • جلوی بی‌حجابی را با همراهی مردم می‌توان گرفت
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • نمایشگاه کتاب تهران متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • تشییع پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده با حضور پرشور مردم ایلام