Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@15:29:09 GMT

استمرار آلودگی هوا تا پایان هفته

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۷۵۸۰۵

استمرار آلودگی هوا تا پایان هفته

ساناز جعفری کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان با اشاره به برقراری موج پایدار آلودگی هوا  گفت: شدت این موج ظرف مدت امروز و فردا ضعیف و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه بیشتر می شود که مناسب افراد حساس وسالخورده و کودکان و..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. نیست.

جعفری بیان کرد:در روزهای پایانی هفته از سمت غرب و جنوب کشور شاهد بارش باران هستیم.

وی با بیان اینکه در ساعت های اولیه روز شاهد وارونگی دما هستیم، عنوان کرد:این امر منجربه تشدید و غلظت آلاینده ها می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اظهار داشت:به دلیل گذر موج ناپایدار ضعیف بخش های شمالی کشور در استان اصفهان شاهد  افزایش ابر و گاهی وزش باد هستیم و در مناطق غربی و شمالی و تا حدی مناطق مرکزی احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود.

جعفری با اشاره به  گذر این موج ضعیف ناپایداری‌ها بیان کرد: فعالیت این ناپایداری موجب کاهش غلظت آلاینده های جوی طی اواخر وقت امروز می شود.

 وی افزود:از روز دوشنبه تا چهارشنبه با پایداری جو، شرایط برای انباشت آلاینده های جوی در کلان شهر استان اصفهان و مناطق صنعتی مهیاست.

به گفته وی چوپانان با22درجه سانتی گراد گرم ترین شهرستان و بویین‌میاندشت  با 2-درجه سانتی گراد  سردترین نقطه استان به شمار می رود.

بیشینه دمای شهر اصفهان 17درجه سانتی گراد و کمینه 3-درجه سانتی گراد خواهد بود.

 

انتهای پیام / س

وضعیت هوای استان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و هوا هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی جزییات برنامه های هفته فرهنگی اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛معاون فرهنگی شهردار اصفهان گفت:در این هفته برنامه‌های متنوع هنری، ادبی، فرهنگی و ورزشی شامل ۳۵۰ برنامه در مناطق و ۷۰ برنامه شهری تدارک دیده شده است.
کمال حیدری افزود: اصفهان پایتخت ورزش‌های زورخانه‌ای است که در همین راستا در میدان امام (ره) برنامه‌ریزی شده است.
دبیر هفته فرهنگی اصفهان نیز با بیان هدف این برنامه مبنی بر ارائه شاخص‌های هویتی اصفهان و آگاه بخشی به مسافران و شهروندان گفت: این برنامه‌ها با چند محور مکتب موسیقی اصفهان، تئاتر‌های خیابانی، تاریخ شفاهی کسبه قدیمی چهارباغ، هفته فیلم اصفهان، برنامه‌های اندیشه، فکری و فلسفه محور، نماد‌ها و اسطوره‌ها و … برپا می‌شود.
میثم بکتاشیان با اشاره به برنامه بین‌المللی سومین جشنواره و مسابقه پوپک افزود: در این دوره ۹ هزارو ۳۳۲ نفر شرکت و هزار و ۲۱۱ اثر از ۲۸ کشور دنیا ارسال شده است.
وی گفت: ۲۵۰ تئاتر خیابانی و پرده خوانی اجرا و در کنار آنها نمایش خیمه شب‌بازی در مدارس اصفهان، بازی‌های بومی و محلی در چهارباغ، استند مشاهیر و شهدا و … برگزار می‌شود.
ویژه‌برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان در مناطق مختلف و نقاط مرکزی شهر اصفهان را اینجا ببینید.
هفته فرهنگی اصفهان هر سال از سوم تا نهم اردیبهشت مقارن با تولد شیخ بهایی برگزار می‌شود؛ شعار این هفته امسال (اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی) است.

طرح نامگذاری هفته اصفهان آبان ۱۳۸۴ در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر به تصویب رسید.

شیخ بهاالدین محمد العاملی مشهور به شیخ بهایی یکی از چهره‌های ملی و بین المللی است، او علاوه بر علوم شرعی در ریاضیات، فیزیک، هندسه، مکانیک و نجوم هم تبحر داشت.

شیخ بهایی در سال ۱۰۳۰ هجری قمری در اصفهان رحلت کرد و بنا به وصیتش در مشهد مقدس به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • معرفی جزییات برنامه های هفته فرهنگی اصفهان
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت