Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا، گفت : با توجه به مصوبه شورای صدور پروانه صلاحیت حرفه‌ای برای جمع آوری اطلاعات دقیق و به روز کادر پرستاری برنامه ثبت ملی اطلاعات پرستاران و گروه‌های وابسته شامل همکاران پرستار، اتاق عمل، هوشبری، فوریت های پزشکی، بهیار، کمک بهیار و کمک پرستار همزمان با سراسر کشور در گیلان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معصومه ادیب اظهار داشت: تمامی کادر پرستاری و گروه های وابسته به آن از جمله پرستار، اتاق عمل، هوشبری، بهیار، کمک بهیار، کمک پرستار و فوریت های پزشکی اعم از شاغل در بیمارستان های دولتی، خصوصی، تامین اجتماعی، ارتش، دانشکده ها، معاونت ها، کلینیک های تخصصی، مراکز مراقبت در منزل بایستی در این طرح ثبت نام کنند.
وی افزود: همچنین افراد در انتظار طرح، بیکار، بازنشسته و افرادی که دوره یکساله کمک پرستاری را گذرانده اند، می توانند با مراجعه به سامانهrn.behdasht.gov.ir ثبت نام و کد رهگیری دریافت کنند.
مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان با بیان این که از این پس سامانه یاد شده مبنای صدور پروانه صلاحیت حرفه ای پرستاران است، گفت: اجرای این طرح در استان گیلان تا پایان دی ماه ادامه دارد.
وی خاطر نشان کرد: ثبت ملی اطلاعات پرستاران و گروه های وابسته به پرستاری برای ایجاد بانک اطلاعات موجود در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان نظام پرستاری کشور برای برنامه ریزی انسانی استفاده می شود.
بر اساس آخرین آمار، در زمان حاضر 6 هزار و 158 کادر پرستاری در بیمارستان های دولتی و خصوصی استان گیلان مشغول به کار هستند.
7286 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان گیلان بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی دولتی و خصوصی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در پیامی، نوشت: دستگیری صدها دانشجو و استاد معترض آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، از یکسو نشان‌دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی ارتکابی صهیونیست‌هاست و از سوی دیگر، حاکی از عدم صلاحیت آمریکا در ورود به عرصه حقوق بشر است.

بیشتر بخوانید: امیرعبداللهیان: برخورد نیروهای امنیتی آمریکا با دانشجویان معترض نسل‌کشی نگران کننده است

به نوشته وی، آمریکا اخیرا گزارش حقوق بشری علیه طیفی از کشورها منتشر کرد!

انتهای پیام/

کد خبر: 1228440 برچسب‌ها آمریکا

دیگر خبرها

  • سامسونگ درباره پتانسیل هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی آینده خود توضیح می‌دهد
  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران