Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید بنی تمیم با بیان این مطلب افزود: با توجه به فعالیت هیأت ها طبق ماده ۱۵ اساسنامه مستقل فدراسیون کشتی مصوب اتحادیه جهانی و کمیته بین المللی المپیک(تمامی فعالیت هیأت ها به تأیید مجمع عمومی برسد) روسای هیأت های کشتی استان های سراسر کشور به عنوان اکثریت مجمع  از وزیر ورزش خواستند در مورد فعالیت روسای هیأت های بازنشسته طبق اساسنامه مستقل فدراسیون اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشبختانه بر همین اساس با حسن نظر وزیر ورزش و داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و همچنین احترام این مدیران به اعضای مجمع و اساسنامه مصوب و مستقل کشتی کشور، روسای بازنشسته می توانند تا پایان زمان ریاست خود در این مسئولیت باقی بمانند.

بنی‌تمیم تصریح کرد: خوشبختانه مسئولان وزارت ورزش و جوانان در پی ایجاد یک فضای آرام در کشتی کشور هستند و با احترام به نظرات اعضای مجمع در این زمینه با مجمع کشتی همکاری بسیار مناسبی دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: البته ما هم در انتخابات پیش روی پنج هیأت ورزشی خود همچون هیأت تهران که روز شنبه برگزار شد، از ثبت نام افراد بازنشسته برای پست ریاست هیأت جلوگیری می کنیم تا از این پس طبق قوانین جاری کشور حرکت کنیم و به تبع آن با مراجع بین المللی دچار مشکل نشویم.

کد خبر 4473883

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید بنی تمیم فدراسیون کشتی مجمع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم بازیان در خصوص برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس و همچنین تغییرات در هیات مدیره این دو باشگاه اظهار داشت: باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت‌های زیر مجموعه آن و باشگاه پرسپولیس نیز توسط ۶ بانک (شهر، ملت، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و ملت) خریداری شده اند و قرار است تا پایان هفته انتقال ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به مالکان آن‌ها صورت گیرد.

او در رابطه با برگزاری مجامع دو باشگاه گفت: تا زمانی که انتقال سهام به طور رسمی صورت نگیرد مجمعی برگزار نخواهد شد و پس از اینکه ۸۵ درصد سهام واگذار شود، مالکان جدید در خصوص برگزاری مجمع و همچنین تغییرات در اعضای هیات مدیره دو باشگاه تصمیم گیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش