Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام رضاییان، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی معتقد است اگر بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم تا انتهای این هفته پولی دریافت نکنند، باشگاه پارس به مشکل می‌خورد. ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

بهرام رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازیکنان ما خیلی تلاش کردند و کادر فنی هم حریف را به خوبی آنالیز کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی یک اتفاق گل خوردیم و شکست حق ما نبود.

وی با بیان اینکه کمترین حق پارس جنوبی مقابل تراکتورسازی کسب تساوی بود، گفت: می‌توانیم دلیل بیاوریم و از بازیکنان باتجربه و باکیفیت تراکتورسازی صحبت کنیم، اما بازیکنان ما چیزی کمتر از تراکتورسازی نداشتند. با این حال به تیم حریف و بازیکنان باشخصیت آنها تبریک می‌گویم. روز شنبه شانس با آنها یار بود.

بازگشت تراکتورسازی به رده سوم جدول لیگ برتر با شکست پارس جنوبی

 

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در این خصوص که لغو دو جلسه تمرینی در این شکست بی‌تأثیر بوده است یا خیر، تصریح کرد: این دو جلسه تمرین در این شکست بی‌تأثیر نبود و مسائل روحی و روانی نقش بسیار مهمی دارد. با وجود اینکه بازیکنان ما شرایط خاصی دارند، تاکنون چیزی کم نگذاشته‌اند و در بازی مقابل تراکتورسازی هم خیلی سرتر از حریف بودند.

«ما هیچ وقت نباید خودمان را فریب دهیم و باید با واقعیت‌ها زندگی کنیم.»، رضاییان درباره سقوط یک پله‌ای تیم پارس جنوبی در جدول و در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم می‌تواند به بالای جدول بازگردد، ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: بازیکنان ما خیلی تلاش می‌کنند، اما نسبت به توقعاتی که از خودمان داریم و کارهایی که می‌کنیم، نتایج خوبی کسب کرده‌ایم  و در جایگاه خیلی خوبی قرار داریم.

وی با تمجید از همدلی ایجاد شده میان ارکان باشگاه پارس جنوبی اظهار داشت: هواداران به خوبی از تیم حمایت می‌کنند و مجموعه خوبی ایجاد شده است. باشگاه‌های دیگر که بیشتر از ما هزینه کرده‌اند، در جدول از ما پایین‌تر هستند. جایگاه تیم ما بیشتر به خاطر یکدلی، صمیمیت و تلاش اعضای تیم است. با این حال بابت جایگاه‌مان در جدول نگرانی نداریم و قدردان کادر فنی و بازیکنان پارس هستیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در خصوص مشکلات مالی این باشگاه که باعث اعتصاب بازیکنان پارس در دو جلسه تمرینی هفته گذشته شد، تصریح کرد: مبلغی آمده که این هفته تکمیل می‌شود و معوقات قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی را پرداخت می‌کنیم. اگر این اتفاق رخ ندهد، باشگاه و تیم پارس جنوبی به مشکل می‌خورد و اگر می‌خواهیم سرپا بمانیم، باید معوقات قرارداد اعضای تیم را پرداخت کنیم. قرار شد زمانی که پول دیگری به باشگاه رسید، بخشی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کنیم و تلاش می‌کنیم این مبلغ هر چه زودتر و پیش از بازی مقابل پرسپولیس به حساب آنها واریز شود.

رضاییان: با استفاده از ظرفیت‌های موجود، مشکلات پارس را حل می‌کنیم

 

رضاییان در مورد اینکه برخی از هواداران با پرچم ژاپن به ورزشگاه تختی جم آمده بودند، خاطرنشان کرد: باید ببینیم آنها چه نیتی داشته‌اند. ما ایرانی هستیم و باید برای سربلندی ایران تلاش کنیم. اگر کسی به خاطر بازی پرسپولیس - کاشیما آنتلرز چنین کاری انجام دهد، پسندیده نیست. البته هواداران تراکتورسازی می‌گویند اقدام آنها برای روحیه دادن به بازیکن ژاپنی تیم خودشان است. هواداران پارس جنوبی اما می‌گفتند باید پرچم ایران را بالا ببریم، نه پرچم ژاپن را.

|پرچم ژاپن در دستان هواداران تراکتورسازی در حاشیه بازی این تیم مقابل پارس جنوبی

 

انتهای پیام/

R1402/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مهدی تارتار تراکتورسازی تبریز پارس جنوبی‌جم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی تارتار تراکتورسازی تبریز پارس جنوبی جم مهدی تارتار تراکتورسازی تبریز پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی

ایسنا/خوزستان دارنده چندین مدال طلا و نقره پرتاب نیزه پاراالمپیک، بازی های پاراآسیایی و جهانی می گوید در حالی خود را برای جهانی ژاپن و پارالمپیک پاریس آماده می‌کند که همچنان درگیر نداشتن شغل است و فعلا به صورت ثابت فقط ماهانه یک میلیون تومان حقوق از صندوق حمایت از قهرمانان دریافت می‌کند.

امان‌الله پاپی در گفت و گو با ایسنا، درباره آمادگی اش پیش از حضور در مسابقات جهانی ژاپن، اظهارکرد: اکنون در اردوی آمادگی در تهران هستیم و ۲۴ اردیبهشت ماه به ژاپن اعزام خواهیم شد. بعد از بازی های آسیایی هانگژو دچار آسیب دیدگی شدید شدم اما اکنون شرایط خوبی دارم و باید خودم را در شرایط مسابقه بسنجم. مطمئن باشید در جهانی ژاپن نیز به دنبال بهترین مدال هستم.

وی بیان کرد: سطح رقابت های جهانی پیش رو از پارالمپیک پاریس پایین تر نیست و همه رقبای من نیز آماده حاضر می شوند تا پیش از پارالمپیک خودی نشان دهند.

این ملی پوش خوزستانی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا مساله اشتغال شما حل شد؟ عنوان کرد: متاسفانه خیر. از سال ۲۰۱۷ که عضو تیم ملی ام و در مسابقات مختلف موفق به کسب مدال شده ام، تنها درخواست من حل مشکل اشتغالم بوده است اما هنوز مسئولان استان خوزستان نتوانسته اند شرایط اشتغال من را فراهم کنند. حتی در همین زمینه با استاندار خوزستان، مدیرکل ورزش استان و نمایندگان خوزستان صحبت و چندین بار هم به استانداری مراجعه کردم اما مشکل حل نشده است.

وی ادامه داد: واقعا خیلی پیگیر حل مشکل اشتغالم بوده‌ام و اکنون شرایط به صورتی است که حتی دیگر دوست ندارم برای پیگیری این موضوع به اداره کل ورزش خوزستان بروم و البته می‌دانم برای آن ها اهمیتی هم ندارد.

پاپی گفت: من دو رقیب ایرانی دارم که البته اکنون عضو کشورهای دیگر هستند و مطمئنا با بهترین شرایط وارد رقابت ها جهانی می شوند و این در حالی که است که پس از سه سال، من به خاطر مدال پارالمپیک ماهانه یک میلیون تومان از صندوق حمایت از قهرمانان دریافت می کنم و حقوق تیم ملی هم به صورتی است که هر زمان در اردو باشیم حقوق دریافت می‌کنیم. این در حالی است که من روزی یک میلیون تومان بابت ماساژور می‌دهم.

وی بیان کرد: من حتی امکانات خوبی برای تمرین ندارم و این در حالی است که دارنده دو مدال جهانی، دو مدال بازی های پاراآسیایی و یک مدال پارالمپیک هستم. در حال حاضر چون عاشق ورزش هستم با این انگیزه تمرین می کنم و احتمالا پس از پارالمپیک پاریس نیز خداحافظی کنم.

این ملی پوش پارا دو و میدانی با بیان این که فدراسیون از نظر تجهیزات به ما کمک می‌کند، افزود: من نمی گویم مسئولان استان خوزستان به من پول بدهند، فقط می‌خواهم شرایط اشتغال من را مهیا کنند تا حداقل بیمه داشته باشم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • کره‌ جنوبی به دنبال عضویت در پیمان «آکوس»
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد