Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان گفت: به مننظور رفاه حال بازنشستگان کردستانی خانه‌های امید بارنشستگی در شهرستان‌های تابعه استان تأسیس می‌شود. ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در دیدار با روسای کانون‌های بازنشستگی دستگاه‌های اجرایی استان کردستان اظهار داشت: به مننظور رفاه حال بازنشستگان کردستانی خانه‌های امید بارنشستگی در شهرستان‌های تابعه استان تأسیس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این خانه‌ها باهدف کمک به افراد بازنشسته و برای سپری کردن اوقات فراغت آنها همراه با ارائه خدمات رفاهی، ورزشی، فرهنگی و دیگر نیازهای آنان تاسیس می‌شود.

استاندار کردستان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید شرایط را برای ارائه خدمات مناسب بازنشستگان خود فراهم کرده و از جایگاه و منزلت آنها به نحو شایسته تجلیل کنند.

وی در ادامه سخنان خود بر لزوم ارائه مطلوب خدمات و کمک هزنیه درمانی از طریق بیمه‌های تکمیلی به بازنشستگان و خانواده‌های آنها تاکید کرد.

23 هزار بازنشسته در استان کردستان وجود دارد خاطرات بازنشستگان استان کردستان ثبت شود استاندار کردستان: بازنشستگان تجارب چندین ساله خود را در اختیار جوانان قرار دهند

مرادنیا بازنشستگان را منابع انسانی ارزشمند همراه با تجارب ارزنده برشمرد و خواستار استفاده از تجربیات آنها به عنوان مشاورین در دستگاه‌های اجرایی استان شد.

وی تشکیل صندوق‌های امداد و حمایت مالی بازنشستگی در کانون‌های بازنشستگی دستگاه‌های اجرایی را اقدامی در جهت رفع برخی مشکلات و نارسایی‌های جامعه بازنشستگی استان دانست و از حمایت مالی استانداری به این صندوق‌ها خبر داد.

استاندار کردستان در ادامه این جلسه دستورات لازم را برای تشکیل تعاونی مسکن بازنشستگان استان با هدف خانه‌دار شدن برخی از بازنشستگان فاقد منزل مسکونی صادر کرد.

مرادنیا در پایان ابراز امیدواری کرد تا صندوق بازنشستگی کشور با سرمایه‌گذاری در استان کردستان بستر لازم برای حمایت از معیشت بازنشستگان و اشتغال فرزندان آنها فراهم کند.

انتهای پیام/

R7848/P1377/S6,66/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • مسمومیت ۱۰ کردستانی بر اثر مصرف قارچ سمی
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد