Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:41:32 GMT

روسای بازنشسته هیأت‌های ورزشی استان رفتنی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۷۶۶۱۲

روسای بازنشسته هیأت‌های ورزشی استان رفتنی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، ایوب بهتاج با اشاره به بخشنامه هیأت وزیران مبنی بر اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در سازمانهای دولتی و غیردولتی، گفت: تعداد ۱۷ نفر از روسای هیأت‌های استان بازنشسته هستند که در راستای اجرای قانون، استعفای آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: اکثر این افراد راغب به استعفا بودند تا افرادی جوانتر با آنها جایگزین شوند، که این امر در حال تحقق یافتن است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی اذعان داشت: اکنون بعد از تعاملات شکل گرفته با روسای هیأت‌ها و فدراسیون‌ها، حکم سرپرستی برای هیأت‌های تیراندازی با کمان و ورزش‌های ناشنوایان از سوی فدراسیون متبوع صادر شده است.

بهتاج در بخش دیگری از سخنان خود، خاطرنشان کرد: از دیرباز با مواهب جوانگرایی و حضور استعدادهای نو در لایه‌های مدیریتی جامعه آشنا هستیم و عملکرد ستودنی مدیران جوان کشور را به عینه مشاهده می‌کنیم همانگونه که در دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی شاهد درخشش خلاقیت های جوانان بودیم.

وی متذکر شد: همه ما تابع قانون هستیم و تخطی از قانون موجب متضرر شدن جامعه و مردم می‌شود لذا از اولین استان‌هایی هستیم که با اشتیاق، از طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در هیأت‌های ورزشی استقبال کرده و با روسای هیأت‌های بازنشسته آذربایجان‌شرقی جلسه‌ای ترتیب دادیم و کم و کیف موضوع را با آنها مطرح کردیم.

کد خبر 4473865

منبع: مهر

کلیدواژه: ایوب بهتاج ورزش ورزش و جوانان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی

 مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

در پایان رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی دررده سوم ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی