Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@13:31:44 GMT

کدام مدل لباس عروس مناسب شما است؟

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۷۶۷۹۹

کدام مدل لباس عروس مناسب شما است؟

انتخاب و پوشیدن لباس عروس مناسب یکی از جذاب‌ترین بخش‌های مراسم عروسی است. اینکه با توجه به اندامتان چه مدل لباس عروسی انتخاب کنید مساله مهمی است. در کشور ما بیشتر دختر خانم‌ها ترجیح میدهند برای مراسم عروسیشان سراغ لباس‌های پفی و پرنسسی بروند. اما این مدل لباس، با همه زیبایی اش برای همه مناسب نیست. با بررسی انواع مختلف اندام‌ها و مدل‌های مختلف بدون دغدغه به سراغ انتخاب مهم‌ترین لباس زندگیتان بروید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اندام ساعت شنی

یکی از بی نقص‌ترین انواع اندام، مدل ساعت شنی یا ۸ انگلیسی است. کمر باریک‌تر از سایر بخش‌های بدن است و تناسب بین عرض سینه و عرض پایین تنه وجود دارد. بهترین مدل لباس عروس برای این مدل اندامی، مدل پرنسسی و ماهی است.  

اندام گلابی

افرادی که در دسته بندی اندام گلابی قرار میگیرند، دارای اندام تحتانی پهن تری نسبت به اندام بالا تنه هستند. البته خط کمر به نسبت در این فرم اندامی وجود دارد و با لباس پوشیدن هوشمندانه می‌شود اندام را به ساعت شنی نزدیک کرد. لباس‌هایی با فرم فون و A. انگلیسی بلند می‌توانند برای این مدل اندام مناسب‌ترین باشند.  

اندام مستطیل یا موزی

هر چند کسانی که اندام موزی یا مستطیلی دارند، جزو افراد بلند قد و لاغر دسته بندی می‌شوند، ولی خط کمر مشخصی معمولا در این فرم اندامی وجود ندارد. بهترین کار این است که با کمک انواع پوشش در این فرم انحنا ایجاد شود. مدل‌های بالاتنه کوتاه، رومی و راسته بهترین مدل‌ها برای اندام مستطیلی یا موزی هستند.  

اندام سیبی
افرادی که اندام سیبی دارند، بالاتنه پر تری نسبت به اندام تحتانی دارند و البته خط سر شانه آن‌ها نیز پهن‌تر است. با انتخاب درست لباس سیبی‌ها میتوانند به خوبی در لباس عروس بدرخشند. لباس‌هایی با فرم A. انگلیسی و پرنسسی مناسب‌ترین مدل‌ها هستند.  

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک لباس عروس مدل لباس عروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۶۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ ترور با لباس زنانه!

صهیونیست‌های تروریست‌ برای انجام ترورهای خود از لباس‌های زنانه استفاده می‌کنند.

دیگر خبرها

  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
  • نکاتی برای یافتن حلقه ازدواج مناسب از سایت زر
  • کاری که ورزش کردن با سرطان می‌کند
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • تاثیر ورزش شدید بر سرطان
  • عکس/ ترور با لباس زنانه!
  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم