Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-18@11:11:02 GMT

توقف گل گهر، مس و استقلال جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۷۶۸۰۶

به گزارش وانانیوز، 

در ادامه هفته پانزدهم لیگ یک 4 مسابقه از ساعت 14  امروز آغاز شد.تیم های مدعی گل گهر، استقلال جنوب تهران  و مس کرمان مقابل حریفان متوقف شدند.

نتایج بازی ها به شرح زیر است:

استقلال جنوب تهران یک- اکسین البرز یک

شهرداری تبریز 2 -مس کرمان 2

مس رفسنجان 2–نود ارومیه 3
گل گهر سیرجان یک -فجرسپاسی شیراز یک

انتهای پیام/ا

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: وانا

کلیدواژه: لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه سه روستای جنوب کرمان!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از صدور دستور تخلیه سه روستا در شهرستان‌های جازموریان و منوجان به دلیل طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب طی امروز (سه شنبه) خبر داد.

به گزارش ایرنا، حمید سالخورده افزود: دستور تخلیه روستا‌های پورشعبان و حسین آباد در شهرستان منوجان و روستای کروچان در شهرستان جازموریان به دلیل احتمال جاری شدن سیلاب صادر شده است.

محجد جهانگیری فرماندار جازموریان نیز گفت: روستای کروچان جمعیتی افزون بر ۲۰ خانوار دارد و از جمله مناطق بحران‌زا و در معرض خطر سیل به شمار می‌رود.

رییس ستادبحران شهرستان جازموریان با اشاره به صدور هشدار قرمز هواشناسی اظهار کرد:مردم با دهیار همکاری داشته باشند و روستا در وقت مناسب تخلیه تا اسکان اضطراری آنان در مدارس سطح شهر زهکلوت (مرکز شهرستان) انجام شود.

به علت بارش‌های شدید باران هشدار سطح قرمز برای مناطق جنوب کرمان صادر شده و همه سازمان‌ها در آماده باش هستند؛ استاندار کرمان از روز گذشته در جنوب کرمان حضور دارد و به صورت میدانی بر اقدامات پیشگیرانه و مدیریت اقدامات در برابر سیل نظارت دارد.

تاکنون راه ۱۰ روستا در جازموریان مسدود و برق ۲ روستای دیگر این شهرستان نیز قطع شده است.

ارتباط جاده‌ای زهکلوت مرکز شهرستان جازموریان با دلگان سیستان و بلوچستان نیز قطع و مسیر جایگزین بم- ریگان- ایرانشهر معرفی شده، اما از شهروندان خواسته شده به طور جدی از سفر‌های غیرضرور در این شرایط جوی بپرهیزند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • ٣ مفقودی سیل جنوب کرمان پیدا شدند
  • سیل جان ۳ دختر را در کرمان گرفت / آخرین خبر از سرنوشت دختران
  • دو دختر عشایرنشین مفقود شده در جنوب کرمان پیداشدند
  • بازگشایی محور رودبارجنوب به کهنوج در جنوب کرمان
  • محور رودبار جنوب به کهنوج بازگشایی شد
  • آمادگی هلال احمر کرمان برای امداد رسانی
  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان
  • تخلیه سه روستای جنوب کرمان!
  • تصاویری از بارندگی سیل آسا در رودبار جنوب | ببینید