Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سپاه نیوز؛ یادمان شهید محسن حججی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار رضا مازندرانی معاون هماهنگ کننده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)و مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) رونمایی شد.
معاون هماهنگ کننده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) سپاه سخنان خود را با خواندن آیه ۱۶۹ آل‌عمران شروع کرد و گفت: اگر لحظه‌ای در کلام نورانی خدا در قرآن تأمل و اندیشه کنیم متوجه می‌شویم شهدا در چه رتبه و جایگاهی قرار دارند که خداوند متعال درباره آنها می‌فرماید که آنها زنده‌اند و نزد ما روزی می‌خورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار مازندرانی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که فرمودند مظهر قدرت ایران شهدا هستند ، یادآور شد: ایران با وجود شهدا نیاز به هیچ قدرت، ابزار و تجهیزات دیگری ندارد؛ در دنیا کشورها، ملت‌ها و سازمان‌ها دنبال یک مزیت برتر هستند تا دست برتر خودشان را در جهان به همه نشان دهند و دارای هر امتیازی که باشند به واسطه آن اقتدار و پیروزی خود را به رخ می‌کشند.
وی ادامه داد: شهدا مظهر قدرت ایران هستند ؛ در واقع آن چیزی را ما داریم هیچ‌کس در جهان ندارد و با وجود شهدا ما دارای قدرتی هستیم که مانند آن در هیچ جا پیدا نمی‌شود.
سردار مازندرانی با بیان گوشه‌هایی از زندگی شهیدان حججی، پلارک، سلطانی، ملک‌پور، شفیعی و برونسی اظهار داشت: اینها نمونه‌های کوچکی از زندگی‌نامه سراسر درس شهداست و اگر پیامبران و ائمه اطهار(ع) امروز در میان ما بودند و ما درخواست معجزه می‌کردیم آیا غیر از کراماتی که در چهره و زندگی شهدا وجود دارد برای ما عنایت و بیان می‌کردند؟ در کجای دنیا از امثال شهید محسن حججی گرفته تا شهدای انقلاب اسلامی را سراغ دارید یا در کجای دنیا چنین شهدا، عزت و اقتداری می توان یافت؟ آیا این مردان بزرگ مظهر قدرت ما نیستند و تنها نیرو، تجهیزات نظامی، دلار، پول و وابستگی و دلدادگی به غرب مظهر اقتدار می‌تواند باشد؟  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: یادمان شهید حججی رونمایی شهدا بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ویدیوی جالب آقای خواننده در کنار یک زن؛ رونمایی از عشق زندگی‌اش!

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902862

دیگر خبرها

  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • جای خانواده‌های این جانبازان در بهشت است
  • ببینید | ویدیوی جالب آقای خواننده در کنار یک زن؛ رونمایی از عشق زندگی‌اش!
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • قطعه ای از بهشت در زمین + فیلم
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • ۲۳ یادمان و حرم شهید گمنام در سطح دانشگاه‌های استان کرمان وجود دارد
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا