Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-02@22:10:48 GMT

تسهیلات اشتغال به 1300 معلول مازندران

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۷۶۹۷۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران ؛ آرام در نشست خبری با اشاره به دوازدهم آذر روز جهانی معلولان گفت : یکی از برنامه های بهزیستی توانمند سازی افراد تحت پوشش است و در سالجاری هزار و 350 نفر با توجه به طرح مورد نظر تسهیلات خود اشتغالی دریافت کردند .

وی با بیان اینکه 49 هزار نفر معلول در استان نیازمند دریافت خدمات و مستمری بگیر سازمان بهزیستی هستند افزود :‌ از این تعداد 941 نفر معلول ضایعه نخاعی هستند که بدلیل تصادفات, سقوط  از ارتفاع آمار آنها رو به افزایش است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرام تصریح کرد : در شش ماه نخست امسال برای 215 نفر معلول کمک هزینه ساخت مسکن تا سقف 10 میلیون تومان بصورت بلاعوض و 25 میلیون تومان با بهره پایین پرداخت شد .

مدیر کل بهزیستی مازندران گفت : در حال حاضر پایین تر از 30 درصد معابر و نهادهای موجود در استان برای معلولان ساماندهی شده است و انتظار می رود مسئولان به این موضوع توجه ویژه کنند .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: معلولان اشتغال تسهیلات مازندران سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است

میثم برجعلی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به نقش مهم کارگران در اقتدار و پیشرفت‌های کشور ضمن گرامیداشت هفته کارگر اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم،» کارگران نقش بسیار مهمی در تحقق این شعار خواهند داشت.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رودسر افزود: دفاع از حق و حقوق کارگران به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار این اداره بوده و در این راستا تلاش فراوانی انجام شده است.

برجعلی زاده بابیان اینکه شهرستان رودسر بیش از ۱۰ هزار کارگر بیمه شده دارد، گقت: امیدوارم که با تاکیداتی که مقام معظم رهبری امسال و سال های گذشته خصوصاً در هفته کارگر داشتند شاهد افزایش امنیت شغلی کارگران و ایجاد آرامش روانی و اقتصادی و در نتیجه شکوفایی تولید و چرخش هر چه بهتر چرخ اقتصاد کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه کل تعهد اشتغال شهرستان رودسر ۱۸۳۲ نفر بوده که تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹۷۱ نفر معادل ۱۰۸ درصد محقق شده است، ادامه داد: سال گذشته ۱۱۲ میلیارد تومان تسهیلات در رودسر پرداخت شد که بیش از ۵۰ درصد کل تسهیلات توسط کمیته امداد انجام شد.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی رودسر از جمله برنامه های اداره تعاون شهرستان را همکاری بامجموعه فرمانداری و اعضای کمیسیون کارگری شهرستان غبارروبی مزار شهدا، بازدید از شرکت ها، میزخدمت در نماز جمعه، دیدار با کارگران و پاسخ به سوالاتشان در خصوص قوانین کار و تامین اجتماعی، برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های کارگری و نیز تجلیل از ۸۰ کارگر و کارآفرین نمونه ذکر کرد.

کد خبر 6093675

دیگر خبرها

  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • ۱۷۱ معتاد بهبود یافته شاغل شدند
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد