Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلان در روزی که می توانست با اختلاف گل بیشتری پارما را شکست دهد، با کسب سه امتیاز موقتا به رتبه چهارم صعود کرد.

طرفداری- از هفته چهاردهم رقابت های سری آ، میلان در ورزشگاه سن سیرو میزبان پارما بود.

مشخصات بازی

تورنمنت: سری آ

تاریخ: یکشنبه ۱۱ آذر 1397 | 2 دسامبر 2018

استادیوم: سن سیرو

گلزنان: روبرتو اینگلسه (49)، پاتریک کوترونه (55)، فرانک کسیه (71)

ترکیب ابتدایی 

گزارش بازی

میلان تیمی است که کنترل را در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها با پاسکاری از عقب زمین، بازیسازی می کنند. سانتر رودریگز را باکایوکو به سمت دروازه شلیک می کند، اما توپ به راحتی در اختیار سپه قرار گرفت. پارما نزدیک به گلزنی بود که باریا نتوانست توپ را به درستی کنترل کند، در ضدحمله ای سریع هم میلان به دروازه پارما نزدیک شد و این بار چالهان اوعلو موقعیت را هدر داد. شانس با پارما یار بود. ارسال کالابریا از مقابل دروازه رد شد.

باکایوکو تا الان بی نظیر بازی کرده است. بازی کاملا در دست میلان است و آمار هم این را ثابت می کند. شوت سوسو با واکنش سپه راهی کرنر می شود. پارما کاملا مشخص است چشم به ضدحملات سریع دوخته، اما تا بدین جای کار، فرصت انجام چنین کاری را نیافته اند. ریتم بازی کندتر شده است. پارما در واپسین ثانیه های نیمه اول شانسش را امتحان می کند که راه به جایی نمی برد تا نیمه نخست با وجود برتری روسونری، با نتیجه 0-0 به پایان برسد. 

نیمه دوم آغاز می شود. در میان بهت و حیرت، پارما به گل می رسد. اینگلسه پارما را پیش می اندازد. گتوزو اولین تعویض خود را انجام داد و بورینی به جای مائوری وارد زمین شد.  میلان فورا گل خورده را جبران می کند. پاتریک کوترونه، ستاره جوان میلان با ضربه ای والی، دروازه را باز کرد. امروز در سن سیرو 56 هزار تماشاگر میلان حضور دارند. پنالتی برای میلان به کمک وار! سانتر هاکان به دست باستونی برخورد کرده بود. فرانک کسیه با تبدیل پنالتی به گل، نتیجه را 2-1 می کند. کرنرهای پیاپی برای میلان. کسیه موقعیتی تک به تک را که می توانست پاس دهد، با بی دقتی به بیرون زد. کوترونه موقعیتی دیگر را هدر می دهد. میلان تا به حال می توانست 4 گل دیگر به ثمر برساند. سوسو جای خود را به کاستیخو داد. شش دقیقه وقت اضافه که آقای کالوارسه اتخاذ کرد.

شرح گل‌ها

میلان 0-1 پارما | روبرتو اینگلسه: از روی ضربه کرنر، روبرتو اینگلسه توانست از غفلت مدافعان استفاده کند و پارما را پیش بیندازد.

میلان 1-1 پارما | پاتریک کوترونه: توپی که خود کوترونه ربوده بود، به سوسو می رسد. پاس این وینگر تکنیکی به کسیه پس از برخورد در شلوغی به هوا می رود که کوترونه در ریباند و بر روی ضربه والی، نتیجه را 1-1 می کند.

میلان 2-1 پارما | فرانک کسیه: پنالتی‌ای که برای میلان اعلام شده بود را کسیه با راحتی هرچه تمام تر وارد دروازه می کند تا میلان به پیروزی نزدیک شود.

خلاصه بازی

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۷۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره اصلاح‌طلب مشغول لذت بردن از هوای دلچسب تهران است | تصویر

اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت روحانی در استوری نوشت؛

امروز فرصتی دست داد تا پس از مدت ها با جمعی از دوستان به دل طبیعت برویم. واقعا هوای این روزهای تهران و اطراف آن دلچسب است.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پارما قهرمان سری بی در فصل 2023/24
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • گالتیه: لینک شدن به میلان مایه مباهات است؛ به گمانم، آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند
  • چهره اصلاح‌طلب مشغول لذت بردن از هوای دلچسب تهران است | تصویر
  • عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است