Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری صداوسیما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در  نشست مشترک اعضای قرارگاه فرهنگی استان کرمان گفت:  حمایت از متولیان بخش فرهنگی استان کرمان  از اهداف این قرارگاه فرهنگی است تا همزمان با کمک به ایجاد زیرساخت‌های مرتبط با بخش فرهنگی، به تقویت عرصه فرهنگی هم توجه جدی  شود
 حجت الاسلام و المسلمین علیدادی افزود اجرای  فعالیت های فرهنگی در  دانشگاه ها،حوزوهای علمیه و مدارس و ارتقای فعالیت های فرهنگی از محورهای کار قرارگاه فرهنگی استان کرمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی هم در این نشست  گزارشی از جلسات قبلی قرارگاه فرهنگی و اقدامات صورت گرفته برای بکارگیری ظرفیت معین های اقتصادی استان کرمان  درحمایت از فعالیتهای قرارگاه فرهنگی استان کرمان ارائه کرد.
 سردار سر لشکر حاج قاسم سلیمانی به عنوان میزبان جلسه قرارگاه فرهنگی استان کرمان  هم با تاکید بر  اهمیت فرهنگی برای مواجهه با آسیب های اجتماعی گفت: همراهی و هماهنگی در استان کرمان برای انجام کارهای بزرگ فرهنگی صورت گرفته واز این حرکت فرهنگی با محوریت نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمان استقبال و حمایت می شود.
وی با اشاره به اقدامات ارزشمند  استاندار سابق کرمان  برای حضور معین های اقتصادی در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی  افزود با آغاز این حرکت، مأموریت های فرهنگی و اجتماعی با رویکرد جدید به مسئولیت  معین های اقتصادی استان کرمان اضافه می‌شود.
 استاندار کرمان نیز ضمن حمایت از ایجاد قرارگاه فرهنگی در استان کرمان گفت: ظرفیت بودجه های دولت در عرصه های فرهنگی به همراه حمایت های معین های اقتصادی استان کرمان می‌تواند ظرفیت مضاعفی در حوزه تقویت فعالیت های فرهنگی در استان کرمان فراهم کند

فدایی با اشاره به نقش  شورای فرهنگ عمومی با محوریت نماینده محترم ولی فقیه  در استان کرمان وهمه ظرفیتهای بخش دولتی و خصوصی افزود تصمیمات مربوط به قرارگاه فرهنگی با همراهی شورای فرهنگ عمومی و هماهنگی با دستگاه دولتی و غیردولتی با محورنماینده ولی فقیه در استان کرمان می‌تواند سرآغاز تحولات در عرصه فرهنگی  استان باشد.
در این جلسه نماینده مردم سیرجان و بردسیر  در مجلس شورای اسلامی هم  بر لزوم تقویت موضوعات فرهنگی در استان تاکید کرد.

همچنین  مدیران عامل شرکتهای شرکتهای گل‌گهر، ملی مس ایران، بانک رسالت، لاستیک بارز، گهر زمین، جهاد نصر و هواپیمایی ماهان که در جلسه قرارگاه فرهنگی حضور داشتند  برای حمایت  قرارگاه فرهنگی در استان کرمان اعلام آمادگی کردند  .

شایان ذکر است قرارگاه فرهنگی با همراهی معین های اقتصادی استان کرمان از ماههای گذشته به پیشنهاد حجت الاسلام و المسلمین علیدادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمان و موافقت رزم حسینی استاندار سابق استان کرمان و پیگیریهای پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برای حمایت معین های اقتصادی استان کرمان از قرارگاه فرهنگی  استان کرمان، تشکیل شده است.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمان قرارگاه فرهنگی معین های اقتصادی آغاز بکار جبهه فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود

حسینی در جمع دانشگاهیان کرمان گفت: بسیاری از مسوولان دولت اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها هستند و این موضوع نشان می‌دهد که دانشگاه یک جزیره‌ای جدا از جامعه نیست.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه‌های استان کرمان و سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: علم یک معیار است و هر کس دارای علم بیشتر باشد، ارزش وی از دیگران بیشتر است.

وزیر اسبق ارشاد با بیان اینکه شهید مطهری شخصیتی متدین و دانشمند بود که آثار ارزشمند و فاخری را عرضه کرد و تا همیشه نام وی ماندگار خواهد بود، بیان کرد: یکی از کار‌های بزرگ شهید مطهری پاسخ به شبهات بود و بر اساس شرایط روز به شبهات پاسخ می‌داد و همه ما مدیون علما و روحانیون هستیم.

نماینده اسبق مردم رفسنجان در مجلس با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق را نباید دست کم بگیریم چرا که آغازی است بر سایر تحولات جهانی، بیان داشت: علم و فناوری دانشمندان ما عامل موفقیت این عملیات بود و در این عملیات فقط ۲۰ درصد ظرفیت موشکی و پهبادی بکار گرفته شد.

حسینی با بیان این مطلب که همه باید برای سرفرازی کشور تلاش کنیم، تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود که مصداق آن اعتراض دانشجویان دانشگاه‌های مطرح دنیا است.

شایان ذکر است مراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه‌های استان کرمان و سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه، استاندار کرمان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود
  • تجلیل از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • آغاز پیش تولید سریال ماه‌شرف خانم در سنندج
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر
  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان
  • استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان
  • استقبال فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان یزد