Web Analytics Made Easy - Statcounter

چلسی موفق شد با پیروزی در برابر فولام، 31 امتیازی شود و فاصله خود با صدر جدول را به عدد 7 برساند.

طرفداری- دو تیم چلسی و فولام در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در پایان چلسی با نتیجه 2-0 پیروز این دیدار شد.

مشخصات بازی

تورنمنت: لیگ برتر انگلیس- هفته چهاردهم

تاریخ: یکشنبه، 11 آذر 1397 | 2 دسامبر 2018

استادیوم: استمفوردبریج

گلزنان: پدرو (4) و روبن لوفتوس چیک (82) برای چلسی

داور: کرگ پاوسون

ترکیب دو تیم

برای مشاهده آمار کامل بازی، به صفحه اختصاصی طرفداری برای این دیدار مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش بازی

با آغاز بازی، چلسی خیلی زود در دقیقه 4 توسط پدرو به گل رسید. پس از آن شوت چمبرز در اختیار کپا قرار گرفت. پاس فوق العاده ادن هازارد به اولیویه ژیرو رسید که مهاجم فرانسوی در موقعیتی تک به تک موفق نشد تا دروازه ریکو را باز کند. 30 دقیقه ابتدایی بازی با همین اتفاقات پیگیری شد و دو تیم موقعیت خاص دیگری ایجاد نکردند. ارسال کواچیچ برای ژیرو، با دفع توپ ریکو، راهی کرنر شد. ژیرو در اواخر نیمه اول باز هم فرصت داشت تا دروازه فولام را باز کند که ناموفق بود. کرگ پاوسون برای نیمه اول اعلام یک دقیقه وقت اضافه کرد که در پایان نیمه نخست، چلسی با پیروزی 1-0 به رختکن رفت.

با شروع نیمه دوم، چمبرز فرصت داشت تا دروازه چلسی را باز کند که سیو زیبای کپا مانع از آن شد. شوت آلونسو در اختیار دروازه بان فولام قرار گرفت. کپا یک بار دیگر روی ضربه چمبرز واکنش نشان داد. روبن لوفتوس چیک به جای متئو کواچیچ وارد زمین شد. اولیویه ژیرو جای خود را به آلوارو موراتا داد. مهاجم اسپانیایی چند دقیقه بعد از ورودش به زمین، در مقابل دروازه خالی ناکام بود و نتوانست گل دوم چلسی را به ثمر برساند. زاپاکوستا به جای آلونسو وارد زمین شد. روبن لوفتوس چیک گل دوم چلسی را به ثمر رساند. داور 3 دقیقه اعلام وقت تلف شده کرد. در پایان بازی با نتیجه 2-0 به سود چلسی خاتمه یافت.

شرح گل ها

پدرو (چلسی 1-0 فولام): توپگیری عالی کانته از میشل سری و حرکت او، با پاس او به پدرو همراه شد که وینگر اسپانیایی با یک سر توپ، بازیکن مقابلش را از پیش رو برداشت و در موقعیتی عالی، دروازه ریکو را فرو ریخت.

روبن لوفتوس چیک (چلسی2-0 فولام): ادن هازارد، پدرو و لوفتوس چیک حرکتی ترکیبی را آغاز کردند که در پایان ادن هازارد، لوفتوس چیک را در موقعیتی تک به تک قرار داد تا او گل دوم چلسی را به ثمر برساند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس

اودینزه با سرمربی جدید خود مقابل رم قرار می گیرد.

اودینزه به دنبال تداوم نتایج ضعیف خود د‌ر فصل ۲۰۲۳/۲۴ بازهم تغییراتی در کادر فنی ایجاد کرد. گابریله چوفی اخراج شد و فابیو کاناوارو جای او را روی نیمکت اودینزه گرفت. 

اودینزه فاصله زیادی تا منطقه سقوط ندارد و امیدوار است با ورود کاناوارو اوضاع تغییر کند. اولین تجربه کاناوارو به عنوان سرمربی اودینزه، تقابل ۲۰ دقیقه ای مقابل رم است. ۲۰ دقیقه پایانی دیدار نیمه تمام اودینزه و رم فرداشب برگزار می شود. این بازی تا دقیقه ۷۱ با نتیجه ۱-۱ در جریان بود که ایوان اندیکا دچار تنگی نفس شد. سه امتیاز این بازی هم برای رم و هم برای اودینزه بسیار ارزشمند است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!