Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربیان تیم‌های ملی انگلیس و کرواسی نظر خود را درباره قرعه تیم‌های‌شان در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ بیان کردند. ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، گرث ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس درباره گروه نسبتاً‌ آسان شاگردانش در مرحله انتخابی یورو 2020 به سایت یوفا گفت: ما انگیزه زیادی برای رسیدن به مرحله نهایی رقابت‌ها داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما یکی از میزبانان مرحله نیمه نهایی هستیم پس باید مطمئن شویم که به آن مرحله می‌رسیم. ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که سیر پیشرفت تیم ادامه دارد و بازیکنان‌مان تا جایی که می‌توانند از شرکت در چنین تورنمنت‌هایی تجربه کسب می‌کنند.

ساوت‌گیت ادامه داد: مسلماً از همگروهی با تیم‌های بسیار بزرگ گریخته‌ایم پس باید مطمئن شویم که رویکردی مناسبی برای رویارویی با همگروهان نسبتاً کوچکتر خود داریم. برای این تیم‌ها، رویارویی با انگلیس فرصت بزرگی است که می‌خواهند از آن برای عرض‌اندام استفاده کنند و جو بازی‌های خانگی آنها بسیار پرتنش خواهد بود. ما هیچ بهانه‌ای برای عدم صعود نداریم و باید برای تمام بازی‌های‌مان آماده باشیم.

قرعه‌کشی مرحله انتخابی یورو 2020| همگروهی هلند با آلمان، اسپانیا با سوئد و بلژیک با روسیه زلاتکو دالیچ، سرمربی نایب قهرمان جام جهانی 2018 هم اینگونه به قرعه کروات‌ها واکنش نشان داد: ما فقط یک هدف داریم، حضور در یورو 2020. این هدف ماست و باید از تمام توانایی‌های‌مان برای صعود استفاده کنیم. مقابل مجارستان، اسلواکی و خصوصاً ولز، همینطور آذربایجان باید مراقب باشیم.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جام ملت‌های اروپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های اروپا جام ملت های اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۷۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از ۹ سال؛ لیگ برتر انگلیس بدون نماینده در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا

لیگ برتر انگلیس، یک فصل ناامیدکننده را در مسابقات اروپایی سپری کرد.

در پایان مرحله یک چهارم نهایی مسابقات اروپایی در فصل ۲۰۲۳/۲۴، لیگ برتر انگلیس فقط یک نماینده در مرحله نیمه نهایی دارد؛ استون ویلا در لیگ کنفرانس اروپا. همین تیم هم به زحمت و در ضربات پنالتی با غلبه بر لیل به دور بعدی صعود کرد.

به نقل از اوپتا؛ برای اولین بار از فصل ۲۰۱۴/۱۵، لیگ برتر هیچ نماینده ای در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا ندارد. نیوکاسل، منچستریونایتد، آرسنال و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا ناکام بودند. وست هم، برایتون و لیورپول هم در لیگ اروپا از دور رقابت ها کنار رفتند.

گفتنی است استون ویلا که همچنان در لیگ کنفرانس اروپا به کار خود ادامه می دهد، برای دومین بار به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی رسید. آنها در فصل ۱۹۸۱/۸۲ به نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا صعود کردند، به فینال رسیدند و در نهایت یک قهرمانی تاریخی کسب کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • گران ترین لیگ فوتبال دنیا در بن بست!
  • گران ترین لیگ فوتبال دنیا در بن بست
  • صعود ستاره اسنوکر ایران به مرحله نهایی قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • بعد از ۹ سال؛ لیگ برتر انگلیس بدون نماینده در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا
  • گل تماشایی بلافاصله پس از شروع بازی در لیگ فوتبال شمالی انگلیس / فیلم
  • افول لیگ برتر: به لقب (لیگ کشاورزان) سلام کنید!‏
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • تولد آقای خاص جدید: مورینیو چیه، موسینو داریم!‏
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود