Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی صفاری نظنزی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درخصوص جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور محمدجواد ظریف گفت: حضور وزیر امور خارجه در جلسه امروز کمیسیون، پیرو سوالات برخی از نمایندگان مجلس از ایشان و همچنین استیضاحی که اخیرا از سوی تعدادی از نمایندگان به هیات رئیسه تحویل داده شده است، صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه بررسی سوالات استیضاح از ظریف در جلسه دیگر کمیسیون امنیت ملی

وی با بیان اینکه ظریف در جلسه امروز به سوالات نمایندگان پاسخ داد که متعاقب آن تعدادی از سوال‌کنندگان نسبت به پاسخ‌ها قانع شده و تعدادی هم قانع نشدند، اظهار داشت: همچنین در جلسه امروز، تعدادی از سوالات و محورهای استیضاح مطرح شد و وزر امور خارجه به آن پاسخ داد اما به دلیل تعدد زیاد، سوالات به اتمام نرسید که بر این اساس، قرار شد در جلسه دیگری مسائل مطرح و پیگیری شد تا نمایندگان پیگیر استیضاح، جمع‌بندی خویش اعلام کنند.

فضای امروز جلسه کمیسیون امنیت ملی با ظریف نسبتا مثبت بود

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی درخصوص فضای جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هم تصریح کرد: فضای امروز جلسه نسبتا مثبت بود و نظر بسیاری از دوستان این بود که با توجه به سوالات، پاسخ‌های ظریف قانع‌کننده بوده است و به همین خاطر، احتمالا تعدادی از همکاران، سوالی که از وزیر امور خارجه دارند یا امضایی که پای برگه استیضاح آقای ظریف کرده‌اند را پس بگیرند و طرح استیضاح به صحن مجلس منتقل نشود.

احتمالا جمع‌بندی تعدادی از همکاران پس گرفتن سوال و امضای خود است

صفاری نظنزی ادامه داد: البته باید صبر کرد و منتظر ماند در جلسه بعدی، سوالات باقی مانده مطرح شود و وزیر امور خارجه به آنها پاسخ دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تلاش حجت‌الاسلام ذوالنور برای پس گرفتن امضاهای استیضاح ظریف صحت دارد؟ خاطرنشان کرد: فضای امروز به گونه‌ای بود که احتمالا جمع‌بندی تعدادی از همکاران پس گرفتن سوال و امضای خود است. در این چارچوب، آقای ذوالنور هم تلاش‌هایی می‌کردند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی کمیسیون امنیت ملی مجلس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس محمدجواد ظريف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد

به گزارش خبرنگار مهر، توماج وحید افشار عصر پنجشنبه پس از اتمام جلسه استیضاح شهردار ارومیه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این جلسه چهار ساعت طول کشید و حسین مهدی‌زاده با عنوان شهردار ارومیه پاسخگوی نقدها وسوالات مجموعه شورای شهر ارومیه شد.

وی ادامه داد: این شورا دارای ۱۱ نفر عضو است که برای استیضاح شهردار باید ۲سوم این اعضا نظر بر استیضاح وی داشته باشند.

وحید افشار اضافه کرد: در این جلسه طولانی پس از اتمام بحث وگفت و گو، کار به رأی گیری کشید که صرفاً چهار نفر رأی به ابقاء وی دادند که همین موضوع باعث شد نام مهدی‌زاده بر سکان شهرداری ارومیه باقی بماند.

با اینکه هفت نفر رأی موافق عزل شهردار ارومیه بودند اما این تعداد باید هشت نفر می‌شد در حالی که صرفاً چهار نفر موافق ماندن وی هستند که این موضوع نشان از سختی مسیر آینده شهرداری ارومیه است.

کد خبر 6094750

دیگر خبرها

  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • احتمال وقوع سیلاب در غرب و برخی نقاط مرکزی استان کرمان
  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد
  • ژوزه مورایس نشست خبری را ترک کرد
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳