Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@23:06:17 GMT

کمبود آب شرب ندامتگاه فشافویه شهرری رفع می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۷۷۹۴۳

کمبود آب شرب ندامتگاه فشافویه شهرری رفع می شود

به گزارش روز یکشنبه ایرنا سید نصرالله الیاس زاده در نشست بررسی مشکلات زندانیان افزود: برای حل و فصل اساسی مشکل آب شرب این ندامتگاه مقرر شد جلسه ای تا چند روز آینده در محل فرمانداری با حضور متخصصان و کارشناسان برگزار شده و راهکارهای عملیاتی آن در بازدید میدانی ارائه شود.
وی اظهار داشت: مقرر شد موضوع احیای حلقه چاه همجوار زندان با مشارکت اداره آب منطقه ای مورد کارشناسی و اجرار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الیاس زاده ادامه داد: یکی از مشکلات مهم زندانیان موضوع احیای حلقه چاه همجوار زندان است براین اساس مقرر شد عملیات با مشارکت اداره آب منطقه ای مورد کارشناسی و اجرا استانداری بررسی شود.
وی گفت: پرداختن به مسایل ایمنی و رفاهی زندانیان در دستور کار استانداری است که توجه ویژه ای به این موضوع شده است.
تهرام/3036//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف زندان کارشناسی آب شرب ندامتگاه منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداران احتمالی استقلال و پرسپولیس

مقرر شده است که باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس و باشگاه پرسپولیس به ۴ بانک واگذار گردد.

به گزارش مشرق، بحث واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس از مدت‌ها پیش مطرح شده و پیش از این اخبار متفاوتی در این باره منتشر شده است.

بر این اساس گویا با چراغ سبز دولت مقرر شده است که باشگاه پرسپولیس به ۴ بانک شهر، تجارت، صادرات و ملت واگذار گردد.

از این ۴ بانک برای شرکت در مناقصه خرید ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولس ضمانت نامه دریافت شده است.سهم بانک شهر در این مناقصه ۴۰ درصد خواهد بود. و ۳ بانک دیگر ۱۵ درصد سهم خواهند داشت.

همچنین مقرر گردید باشگاه استقلال به پتروشیمی خلیج فارس واگذار شود.به گزارش فارس، واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس در شرایطی است که پیش از این اعلام شده بود، وزارت ورزش و جوانان این باشگاه را به طور موقت در اختیار خواهد داشت.

پیش از این و با اعلام درویش مدیرعامل پرسپولیس، ۵ بانک قرار بود به صورت کنرسیوم ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس را در اختیار بگیرند که گویا با حضور ۴ بانک موافقت شده است.

هر چند گفته می‌شود که تلاش‌ها برای حضور ۵ بانک برای در اختیار گرفتن سهام پرسپولیس ادامه دارد.

پیش از این قرار بود پرسپولیس به سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی واگذار شود که این سازمان انصراف و اعلام شد روند حقوقی آن محقق نشده است.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت هم عنوان کرده بود: این دو تیم (استقلال و پرسپولیس) سرمایه‌های ملی ما هستند و دولت رسالت خود را کمک به این سرمایه‌ها دانسته و فرایند خصوصی‌سازی در این دولت انجام شد و بخشی از سهام به مردم واگذار شد و در دوسال گذشته بارها آگهی صورت گرفت تا به بخش خصوصی واگذار کند اما قابلیت حقوقی آن محقق نشد.باید دید در نهایت روند واگذاری این دو باشگاه به چه شکل خواهد شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی و فضای اداره استاندارد مرکزی پیگیری می‌شود
  • مشهد تابستان سختی را پیش رو دارد، کمبود ۶ هزار لیتر بر ثانیه آب
  • ارائه مجوزهای ترخیص کالا از طریق سامانه یکپارچه
  • رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌فرهنگی قم
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهرری
  • خریداران احتمالی استقلال و پرسپولیس
  • کشف انبار اکتان‌های بنزین قاچاق در شهرری
  • کشف ۱۲۰۰۰ قوطی اکتان بنزین آلمانی در شهرری