Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مرد جوان پس از درگیری و شلیک به برادرزن خود دوباره در محل حادثه حضور یافت و ساعاتی بعد از طبقه پنجم همان خانه به پایین سقوط کرد و کشته شد.

به گزارش رکنا، ساعت 7 صبح روز گذشته (10 آذر ماه جاری) مأموران کلانتری 140 باغ‌فیض در تماس با بازپرس کشیک قتل Murder پایتخت اعلام کردند مرد بیست و هشت ساله‌ای بر اثر سقوط Fall از بالکن یک ساختمان پنج طبقه در سردار جنگل، خیابان 35 متری گلستان، خیابان ایران زمین شمالی به کام مرگ فرورفته و هیچ کدام از اهالی ساختمان متوفی را نمی‌شناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام مراتب این مرگ مرموز، سیدسجاد منافی‌آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در محل حادثه Incident حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

بررسیهای اولیه نشان داد متوفی از اهالی ساختمان مجاور محل حادثه بوده و همسر وی به دلیل پاره‌ای اختلاف از مدتی قبل منزلشان را ترک کرده بود.

تحقیقات بیشتر نشان داد که برادرزن متوفی شب قبل از وقوع حادثه (9 آذر جاری) با متوفی تماس گرفته و برای حل مشکلات همراه با یکی از دوستانش به خانه متوفی رفته بود که متوفی به محض ورود آنها به خانه با استفاده از کلت کمری اقدام به شلیک به سمت برادرزنش کرده و وی را از ناحیه دست مجروح کرده بود.

بردارزن متوفی نیز بلافاصله بعد از این اتفاق به داخل کوچه رفته و با داد و فریاد اهالی محل را خبردار کرده بود که وی پس از حضور اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

متوفی پس از شلیک به برادر زنش از محل گریخته و مجدداً در زمان خلوت شدن محل، به منزلش مراجعه کرده بود تا اینکه حدود ساعت 5 بامداد روز گذشته (10 آذر) یک پژو مقابل منزل متوفی پارک کرد.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان این احتمال را دادند که متوفی به گمان اینکه سرنشینان پژو 206 قصد انتقام‌گیری از وی را دارند به پشت‌بام ساختمان خود رفته، سپس به پشت‌بام منزل مجاور و در نهایت به پشت‌بام خانه سوم رفته اما سرانجام به بالکن طبقه پنجم ساختمان دوم پرش کرده بود.

بررسی تصاویر دوربین مداربسته ساختمان محل حادثه و اظهارات شاهدان نشان داد، متوفی پس از پرش به بالکن یکی از واحدها در طبقه پنجم، از ساکنان آن واحد خواسته بود در بالکن را باز کنند که ساکنان از خواب پریده و با ترس و واهمه از اتاق‌خواب خارج شده و در اتاق‌ خواب را قفل کرده بودند.

ساکنان این خانه با داد و بیداد از منزل خارج شده و اهالی ساختمان را باخبر کرده بودند، متوفی نیز با شکستن شیشه در بالکن، وارد اتاق‌خواب شده و پس از مواجه شدن با در بسته اتاق‌خواب، مجدداً به بالکن بازگشته بود.

بررسی‌های مجدد دوربینهای مداربسته نشان داد که متوفی در نهایت قصد داشته از بالکن طبقه پنجم به بالکن طبقه چهارم پرش داشته باشد اما در این امر ناکام مانده، به پایین سقوط کرده و با سَر به زمین خورده بود.

در نهایت با دستور سید‌ سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات بیشتر درباره این پرونده و تعیین ارتباط احتمالی بین سرنشینان پژو 207 با این حادثه ادامه دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مردتهرانی را پشت فرمان ماشینش سلاخی کردند / امروز صبح رخ داد+عکس خانم معلم فاسد با دو دانش آموز 15 ساله اش ارتباط شنیع داشت +عکس وقتی وارد خانه شدم مسعود شوهرم را با یک دختر در حال همخوابی دیدم بلایی شیطانی که آرش بر سر دختر کارخانه دار تهرانی آورد + عکس پسرم به خاطر ارتباط مادرش با غریبه ها خودکشی کرد / همسرم دخترم را هم وارد بازی کثیفش کرد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سود سهام عدالت به حساب مشمولان سهام عدالت واریز شد سیروس پیشنهاد داد و من هم پذیرفتم / صحبت های شیرین زنی که به خاطر کار کثیف دستگیر شد زمان واریز بسته حمایتی دولت برای کارمندان مشخص شد +شرایط دریافت دستگیری 2 مرد و یک زن در تیراندازی امروز صبح تهران +عکس این 9 مرد تازه ترین گروگان های داعش هستند + عکس این 4 مرد گرانترین گوجه فرنگی ها را جا به جا می کردند +عکس ناگفته های زنان باردار و دختران زیر 10 سال از آزار مردان شیطان صفت سلاخی شدن مرد نمایشگاه دار مشهدی توسط 3 نفر قاتل کسی از تنهاترین دختر تهرانی خبر دارد / خدیجه در میان اشک و آه رها شد + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: قتل Murder سقوط Fall حادثه Incident منزل جنایی پزشکی اخبار حوادث زن تعقیب سقوط مرگبار برادر مرد همسایه عکس ایران دختر تجاوز زندگی زن قتل روزنامه فیلم کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۸۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید برای رفع تعهد ارزی از کشورهای همسایه ریال را به رسمیت بشناسیم

معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: برای رفع تعهد ارزی از کشورهای همسایه در گروه‌های کالایی خاص، به‌ویژه کالاهای نهایی، باید ریال را به رسمیت بشناسیم.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی برادران در مراسم اختتامیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (اکسپو ۲۰۲۴) با بیان اینکه از ۳۵ کشور مقامات عالی رتبه در نمایشگاه اکسپو شرکت کردند، اظهار کرد: همچنین ایران در این نمایشگاه میزبان ۸۸ کشور و ۲۲۰۰ بازرگان بود.

وی با بیان اینکه پیمان‌های خوبی در این نمایشگاه بسته شد و برخی تجار خارجی برای بازدید از کارخانه‌ها به اصفهان و شیراز سفر کردند، اظهار کرد: لازمه جهش تولید جهش صادرات است. در همین راستا در ابتدای سال به ازای گروه‌های کالایی، برنامه رشد تولید به همراه برنامه رشد صادرات، تنظیم شده است.

برادران با بیان اینکه محصولاتی که در این نمایشگاه نمایش داده شد، همه صادراتی بودند، تصریح کرد: در مواردی تبدیل به صادرکننده کالاهایی شدیم که قبلا به کشور قاچاق می‌شد.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت در ادامه با بیان اینکه اگر موضوع حمل و نقل داخلی و بین‌المللی حل نشود، به توفیقات نهایی نمی‌رسیم، گفت: بحث بعدی که باید به آن پرداخته شود، تبادلات مالی است. موضوع تبادلات مالی قابل حل است و باید استفاده از رمز ارزها جدی‌تر گرفته شود. در اصل این ظرفیت وجود دارد که تجارت غیرنفتی بیشتر شود. همین حالا هم آمار برخی کشورهای خارجی از کالاهای صادراتی ایران بیشتر از چیزی است که در گمرکات ایران ثبت شده است که نشان می‌دهد کالا از مرزهای دیگر صادر شده است.

برادران با بیان اینکه باید برای رفع تعهد ارزی از کشورهای همسایه از جمله عراق، افغانستان و غیره در گروه‌های کالایی خاص، ریال را به رسمیت بشناسیم، تصریح کرد: به رسمیت شناختن ریال در رفع تعهد ارزی از کشورهای همسایه مانند عراق، افغانستان و پاکستان خواسته بازرگانان است؛ زیرا اگر تاجری با ریال کالا صادر کند، اما از آن بخواهیم که به دلار رفع تعهد ارزی کند، این موضوع توهین به پول ملی است.

معاون وزیر صمت اظهار کرد: در حوزه استاندارد هم چالش هایی وجود دارد و بعضی مواقع سخت گیری‌ها در این حوزه مانع صادرات است و استاندارد برخی کشورهای هدف پایین‌تر از سطح استانداردهای ماست.

وی افزود: یکی از مشکلات دیگر این است که مناطق آزاد هنوز بر مدار واردات و قاچاق است، اما باید رویکرد صادرات محور در این مناطق جایگزین شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظر برادر همسر رهبری درباره حجاب زنان و قوانین مردانه آن | فیلـم
  • واکنش تلویحی برادر همسر رهبر انقلاب به قانون حجاب
  • چرا سران تشکیلات خودگردان از «طوفان الاقصی» خشمگین هستند؟
  • باید برای رفع تعهد ارزی از کشورهای همسایه ریال را به رسمیت بشناسیم
  • سوء قصد مرگبار با وینچستر به جان ۲ برادر در نمایشگاه ماشین
  • راهکارهای بهبود فضای بالکن
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • فیلم| نجات خانم بمی بعد از ۴ روز از بین دو دیوار!
  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت