Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@07:01:12 GMT

قیمت لبنیات کاهش می یابد؟

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۷۸۲۲۹

دبیرانجمن صنایع لبنی گفت: با اعلام نرخ مصوب جدید شیرخام، قیمت لبنیات موجود در بازار به تناسب آن کاهش خواهد یافت. ناطقان: رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی ددرباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف قیمت محصولات لبنی اظهار کرد: اگرچه سازمان حمایت پس از بررسی دفاتر قیمت تمام شده، نرخ جدید محصولات لبنی را مصوب و ابلاغ کرده، اما تا کنون به انجمن ارسال نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی نرخ مصوب هر کیلو شیر خام کیفی درب دامداری را ۲ هزار تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به آنکه دامداران هر کیلو شیر خام با چربی ۳.۲ درصد را ۲ هزار و ۲۰۰ تا ۲ هزار و ۴۰۰ تومان به کارخانه های لبنی تحویل می دادند؛ بنابراین با مصوبه جدید شیرخام، قیمت لبنیات کاهش خواهد یافت.

باکری با اشاره به اینکه قیمت لبنیات تحت تاثیر دو عامل مهم مواد اولیه و بست‌ کارخانه ها پس از ابلاغ قیمت های جدید، مکلف به اعمال نرخ های جدید هستند.

دبیرانجمن صنایع لبنی در پاسخ به این سوال که‌ نرخ لبنیات چند درصد کاهش خواهد یافت، بیان کرد: تا زمانیکه مصوبه جدید قیمت لبنیات به انجمن ارسال نشود،نمی توان اظهار نظری راجع به قیمت ها داشت.
 توزیع شیر مدارس منتفی شد

باکری در بخش دیگر سخنان خود درباره آخرین وضعیت توزیع شیر مدارس گفت: علی رغم گذشت سه ماه از آغاز مدارس، اما تا کنون خبری از توزیع شیر در مدارس نیست.

این مقام مسئول ادامه داد: اگرچه سازمان برنامه و بودجه برای توزیع شیر مدارس اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان مصوب کرده، اما تاکنون به سبب کمبود منابع مالی این امر اختصاص نیافته است.

وی در پایان با اشاره به اینکه اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان تنها جوابگوی ۱۰ تا ۱۵ نوبت توزیع شیر در مدارس است، تصریح کرد: با توجه به اختصاص نیافتن بودجه و عدم توافق کارخانه های لبنی با آموزش و پرورش به نظر می رسد که توزیع شیر درمدارس همانند سال های قبل منتفی است. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: قیمت ، لبنیات ، محصولات لبنی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت لبنیات محصولات لبنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ادامه استقرار شرایط پایدار در منطقه، تا اواسط وقت فردا (دوشنبه) پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای بارشی از بعد از ظهر فردا تا شنبه هفته آینده، جو منطقه را تحت تأثیر قرار داده، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعد و برق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان کرمانشاه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه مذکور که در روزهای دوشنبه و سه شنبه، بارش‌هایی غالباً به صورت رگبارهای بهاری و بیشتر برای نواحی غربی و جنوبی استان در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: سامانه مذکور از روز چهارشنبه تقویت شده، به تدریج سبب گسترش بارندگی به همه نقاط استان خواهد شد.

به گفته زورآوند دمای روزانه هوا که طی امروز و فردا تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ از روز سه شنبه تا پایان هفته بتدریج و بشکلی نسبتاً محسوس کاهش می‌یابد.

کد خبر 6091357

دیگر خبرها

  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • التهابات بازار خودرو، ارز و مسکن کاهش می‌یابد
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد