Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجری تیمش را در نیم فصل تقویت خواهد کرد.

طرفداری- مسئولان باشگاه ماشین‌سازی طبق درخواست کادر فنی این تیم درصدد جذب چند بازیکن برای تقویت ماشین‌سازان هستند.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال ماشین‌سازی در حالی آخرین بازی نیم‌فصل اولش را برابر پدیده خراسان برگزار خواهد کرد که محمدرضا مهاجری، سرمربی این تیم درصدد تقویت تیمش برای نیم‌فصل دوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولویت مهاجری قوی کردن خط حمله ماشین‌سازی و جذب دروازه‌بانی جدید است. ماشین‌سازان در خط دروازه ده خسوس را در اختیار دارند، ولی همچنان دنبال جذب یک دروازه‌بان دیگر هستند. البته مهاجری روی تقویت خط حمله تیمش هم برنامه دارد و در همین راستا دنبال جذب یک مهاجم گلزن است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۸۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون با گل برگشت اما رم باخت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های فوتبال رم و بولونیا در هفته سی‌وسوم لیگ باشگاه‌های ایتالیا روبروی یکدیگر قرار گرفتند که بولونیا سه بر یک پیروز شد.

به نقل از ایرنا سردار آزمون که در بازی تیم ملی مقابل ترکمنستان مصدوم شده بود پس از رهایی از بند مصدومیت در فهرست تیمش برای این مسابقه قرار گرفت.

آزمون در دقیقه ۴۸ و در شرایطی که تیمش با دو گل از بولونیا عقب بود با صلاحدید دنیله دروسی فرصت حضور در میدان را پیدا کرد.

آزمون هفت دقیقه پس از حضور در میدان موفق شد دروازه بولونیا را باز کند.

سانتر لورنزو پلگرینی از جناح راست با ضربه سر سردار آزمون همره شد اما ضربه این بازیکن توسط دروازه‌بان بولونیا با شیرجه بلند برگشت داده شد ولی توپ بار دیگر جلوی پا مهاجم تازه وارد رم قرار گرفت تا او یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

آزمون در روزی که پس از هفته‌ها مصدومیت فرصت بازی کردن پیدا کرده بود تلاش زیادی در خط حمله رم به نمایش گذاشت و توانست نمره قبولی بگیرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898446

دیگر خبرها

  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • گل امشب سردار به بولونیا؛ پیام مهم به دروسی
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • سردار آزمون با گل برگشت اما رم باخت
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏