Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: اعتماد به جوانان و ایجاد فرصت برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی راه برون رفت از مشکلات است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روتابط عمومی دانشگاه آزاد سمنان، سید محمد حسینی، دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در نشست تخصصی ۴۰ سال پایداری و پیشرفت، هفته بسیج را فرصت مناسبی برای اعتلای نام و تفکر بسیجی دانست و گفت: بسیجی کسی است که جان خود را بر کف می‌نهد و آماده ایثار و شهادت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد دانشگاه تهران روحیه مقاومت و ایستادگی و شکست ناپذیر بودن را از ویژگی‌های بارز تفکر بسیج دانست و تصریح کرد: خوشبختانه امروز روحیه بسیجی به عنوان یک الگو در کشور و همچنین فراتر از مرز‌های جغرافیایی مطرح شده است.
حسینی دستاورد‌های ۴۰ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در خور توجه دانست و افزود: به برکت انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌ها و بخش‌های کشور تحولات عظیمی رخ داداه است که قابل مقایسه با دوران گذشته نیست.
دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران با بازخوانی موفقیت‌های مربوط به دوران جنگ تحمیلی، حاکمیت مدیریت جهادی و انقلابی را عامل تحول و دستیابی به پیشرفت دانست و خاطرنشان کرد: اگر عمده مدیران ما تلاش و مجاهدت توام با توکل الهی داشته باشند، دستیابی به موفقیت‌ها امکان پذیر است.
وی تبیین موفقیت‌های کسب شده و پاسخ به سوالات و ابهامات را از نیاز‌های امروز در سطح جامعه عنوان کرد و افزود: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی لازم است با ارزیابی درست از نقاط ضعف یا قوت، راه آینده را مشخص کنیم.
حسینی با اشاره به فشار‌های سیاسی و اقتصادی نظام سلطه بر کشور، مذاکره را راه درستی برای منافع ملی ندانست و با یادآوری عهد شکنی‌های آمریکا، زیاده خواهی آنان را متذکر شد و افزود: خواسته‌های استکبار جهانی حد و مرز نمی‌شناسد و در نهایت می‌خواهند دست از آرمان‌های خویش برداشته و مانند پیش از انقلاب فرمانبردار بی، چون و چرای آنان باشیم.
وزیر ارشاد دولت‌های نهم ودهم با ذکر نمونه‌های موفق در عرصه‌های مختلف علمی و اجرایی، اعتماد به جوانان و ایجاد فرصت برای فارغ التحصیلان دانشگاهی را از جمله راه‌های برون رفت از مشکلات و جبران کمبود‌های موجود در کشور بیان کرد و افزود: نفس ایستادگی و مقاومت ارزشمند است. در تمام این سال‌ها نه تنها دچار ایستایی و رکود نبوده ایم، بلکه پویایی و پیشرفت چشمگیری را در حوزه‌های مختلفی نظیر هوا فضا، نانوتکنولوژی، پزشکی  شاهد بوده ایم.     

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد حسینی دانشگاه آزاد سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری ساری نیروی مازاد را از حالت تهدید به یک فرصت کسب درآمد تبدیل کند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: شهرداری ساری می‌تواند نیروی انسانی مازاد را با بکارگیری در پروژه‌ها و ایجاد مولدسازی کسب درآمد از حالت تهدید به یک فرصت تبدیل کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، عصر امروز_سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین _ در دیدار اعضای شورا و شهردار شهر ساری ضمن تبریک از عملیات غرور آفرین وعده صادق اظهار کرد: این عملیات باعث شکسته شدن هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی در جهان شد.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مهم ما نسبت به مشکلات فرهنگی، اجتماعی شهرستان ساری است، افزود: با توجه به حجم بالای جمعیت شناور زحمات زیادی به گردن مدیران شهری است که امسال اقدامات انجام شده رضایت‌بخش بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه بسیاری از مشکلات شهری از گذشته است و شما با وجود این مشکلات وارد این عرصه شدید، اظهار داشت: باید نسبت به رفع آن تلاش زیادی انجام شود.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه عملکرد مسئولان مرکز استان باید همواره الگوی دیگر شهرها باشد و در مباحث مختلف مانند کاهش آسیب‌های اجتماعی، محیط زیست، پسماند و کاهش مصرف انرژی باید پیشتاز باشد، گفت: در موضوع زباله با توجه به هزینه چند ده میلیاردی که شهرداری متقبل می‌شود باید آن را به عنوان طلای کثیف به فرصت تبدیل و از آن درآمد پایدار کسب کنیم.

وی ادامه داد: در خصوص پروژه‌های نقاط آسیب‌پذیرتر ساری مانند نارنجستان و پل سه راه جوییار، باید با اتخاذ یک تصمیم قاطع و جهادی به سرانجام برسد؛ این شهر نقاط میراثی بسیار زیادی دارد که باید به یک منبع درآمد تبدیل شود.

امام‌جمعه ساری با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور به استان مطرح کرد: اعضای شورا و شهردار ساری در خصوص مصوباتی که برای این شهر تأیید شده است پیگیری‌های لازم را انجام دهند و با ارائه مستندات کامل باعث تسریع در انجام آن شوند.

وی با اشاره به نیروی انسانی شاغل در شهرداری خاطرنشان کرد: شهرداری با توجه به نیروی انسانی زیادی که دارد، می‌تواند از آنها برای انجام پروژه‌ها، همچنین مولدسازی کسب درآمد کرده و این تهدید را به یک فرصت تبدیل کند.

اجرای ۳۰ پروژه شهری ساری تا قبل پایان سال‌جاری

محمدحسین قبادی شهردار ساری در این دیدار با اعلام اینکه امسال علاوه بر پرداخت مطالبات پرسنل، ۳۰ پروژه تعریف شده است که باید تا پایان سال ۱۴۰۳ به انجام برسد، عنوان کرد: یکی از مهمترین پروژه‌ها نیروگاه زباله‌سوز است که تلاش می‌کنیم تا پایان سال به پایان برسد.

وی با بیان اینکه در بحث پل تا پل و پارک جنگی ۱۰۰ هکتاری شهید نوبخت (سکوتپه) هم در حال انجام است، گفت: یکی‌از بزرگترین مشکلات شهرداری که مدت‌هاست با آن دست و پنجه نرم می‌کند، بحث بدهی به تأمین اجتماعی است که باید مسئولان ارشد استان به این موضوع ورود کنند تا این مشکل حل شود.

شهردار ساری با اعلام اینکه تعریض جاده گلما به عنوان یکی از جاده‌های پر تلفات تاکنون ۴۰ درصد آن به انجام رسیده است و عملیات اجرایی آن ادامه خواهد داشت، مطرح کرد: هدایت آب‌های سطحی یکی دیگر از بحث‌های مهم این شهر است که با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر در حال پیگیری آن هستیم اگرچه بسیاری از پروژه‌های شهری نیمه‌کاره است و برای به پایان رسیدن آن دولت باید کمک کند.

قبادی در پایان از آیت‌الله محمدی لائینی دعوت کرد تا با بازدید میدانی از پروژه‌های شهر ساری از میزان پیشرفت آن مطلع شوند.

کد خبر 745199

دیگر خبرها

  • بیکاری فارغ التحصیلان مازندران بالاتر از میانگین کشور
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می‌شوند
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می شوند/ ضعف نظام آموزشی
  • شهرداری ساری نیروی مازاد را از حالت تهدید به یک فرصت کسب درآمد تبدیل کند
  • توجه ویژه به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در سال‌جاری
  • برون‌رفت از مشکلات کشاورزی در گرو توسعه عملیات گلخانه‌ای
  • برون رفت از مشکلات کشاورزی در گرو توسعه عملیات گلخانه‌ای
  • جزئیات تسهیلات ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی اشتغال در ۱۴۰۳
  • فرصت بی‌تکرار زندگی
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغالزایی زنجان به فارغ‌التحصیلان