Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: آنجلینا جولی و برد پیت ستارگان سینمای هالیوود سر حضانت ۶ فرزند خود به توافق رسیدند.

بنا به گفته وکیل حاضر در پرونده، آنجلینا جولی و برد پیت ۲ ستاره سینمای هالیوود بر سر حضانت ۶ فرزند خود به توافق رسیدند.

آنجلینا جولی و برد پیت در حالی که ۲ سال از ازدواج‌ شان می گذشت، سپتامبر ۲۰۱۶ از هم جدا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنجلینا جولی دلیل این جدایی را «اختلافات حل نشدنی» بیان کرده بود.

این زوج ۶ فرزند دارند که سه تای آنها را به فرزندی قبول کرده اند. سن این بچه ها بین ۱۰ تا ۱۷ سال است.

وکیل آنجلینا جولی چگونگی تقسیم فرزندان را اعلام نکرد.

توافق صورت گرفته به این معنی است که این زوج دیگر برای بحث حضانت فرزندان شان به دادگاه نخواهند رفت.

این زوج مشهور بین هوادارانشان به «برانجلینا» معروف بودند. آنها هنگام فیلمبرداری فیلم «آقا و خانم اسمیت» در سال ۲۰۰۴ با هم آشنا شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مردتهرانی را پشت فرمان ماشینش سلاخی کردند / امروز صبح رخ داد+عکس خانم معلم فاسد با دو دانش آموز 15 ساله اش ارتباط شنیع داشت +عکس وقتی وارد خانه شدم مسعود شوهرم را با یک دختر در حال همخوابی دیدم بلایی شیطانی که آرش بر سر دختر کارخانه دار تهرانی آورد + عکس پسرم به خاطر ارتباط مادرش با غریبه ها خودکشی کرد / همسرم دخترم را هم وارد بازی کثیفش کرد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سود سهام عدالت به حساب مشمولان سهام عدالت واریز شد سیروس پیشنهاد داد و من هم پذیرفتم / صحبت های شیرین زنی که به خاطر کار کثیف دستگیر شد زمان واریز بسته حمایتی دولت برای کارمندان مشخص شد +شرایط دریافت دستگیری 2 مرد و یک زن در تیراندازی امروز صبح تهران +عکس این 9 مرد تازه ترین گروگان های داعش هستند + عکس این 4 مرد گرانترین گوجه فرنگی ها را جا به جا می کردند +عکس ناگفته های زنان باردار و دختران زیر 10 سال از آزار مردان شیطان صفت محاکمه متهمان آدم ربایی برج ساز معروف تهران / متهم اصلی فراری است+ عکس سلاخی شدن مرد نمایشگاه دار مشهدی توسط 3 نفر قاتل

منبع: رکنا

کلیدواژه: فیلم آنجلینا جولی عکس حضانت سینمای هالیوود برد پیت عکس ایران دختر تجاوز زندگی زن قتل روزنامه فیلم کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی‌های مصر برای حل اختلافات ۲ طرف درباره آتش‌بس در غزه

یک منبع مصری اعلام کرد تلاش‌ها برای دستیابی به توافق آتش‌بس در غزه در یک فضای مثبت ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، یک منبع بلندپایه مصری اعلام کرد: «تلاش‌ها برای دستیابی به توافق آتش‌بس در یک فضای مثبت ادامه دارد. مصر در حال انجام رایزنی با همه طرف‌های ذی‌ربط برای حل و فصل برخی از موارد بحث برانگیز بین ۲ طرف است.»

جنبش حماس شنبه گذشته گفته بود پاسخ رژیم صهیونیستی به موضع خود را دریافت کرده است و پس از اتمام بررسی آن، پاسخ خود را ارائه می‌کند.

جنبش حماس بر لزوم پایان جنگ، عقب نشینی ارتش اشغالگر، بازگشت آوارگان به مناطق خود و ورود کمک‌های بشردوستانه کافی در چارچوب هرگونه توافقی برای تبادل اسرا تأکید کرده است.

مصر جمعه گذشته هیئتی را برای ازسرگیری مذاکرات متوقف شده در سایه تشدید درگیری‌ها در نوار غزه به اراضی اشغالی اعزام کرد. میانجی‌ها (مصر، قطر و ایالات متحده) پس از اولین توافقی که در پایان نوامبر گذشته به دست آمد و حدود یک هفته طول کشید، در تلاش برای دستیابی به یک توافق آتش‌بس جدید در نوار غزه هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بلینکن: حماس مقصر عدم حصول آتش‌بس است
  • رایزنی‌های مصر برای حل اختلافات ۲ طرف درباره آتش‌بس در غزه
  • ویدیوی لو رفته جو بایدن؛ توافق قریب الوقوع با ایران؟!
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • فشار نهاد‌های امنیتی صهیونیست برای توافق آتش بس با حماس
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • ادعاها درباره اجرای توافق مهم میان ایران و طالبان
  • عضو ارشد جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید اسرائیل منجر به توافق نمی‌شود
  • خروج رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق آتش‌بس صحت ندارد