Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@09:52:47 GMT

اراک| ۳۳۰۰ مبلغ در طرح هجرت کشور شرکت دارند

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۷۹۱۷۱

اراک| ۳۳۰۰ مبلغ در طرح هجرت کشور شرکت دارند

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: ۳۳۰۰ مبلغ در طرح هجرت در کشور شرکت دارند. ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حجت‌الاسلام نبوی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری این همایش‌ها اظهار داشت: این همایش‌ها هر 6 ماه یک بار برای معاونان تبلیغ استان‌ها برگزار می‌شود که این مرحله به میزبانی استان مرکزی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 3 هزار و 300 مبلغ طرح هجرت، دو هزار و 850 مبلغ مدارس امین و یک‌هزار و 750 مبلغ طرح بینات در کشور داریم، کار این مبلغان این است که در مدارس آموزش و پرورش یا پایگاه‌های فرهنگی حضور می‌یابند و فعالیت تبلیغی انجام می‌دهند و یک شبکه گسترده تبلیغی در سطح کشور هستند.

مبلغان دینی باید معرف و مبلغ حکیم ابوعلی سینا باشندگیلان| فرهنگ زکات مستحبی با تلاش مبلغان دینی و رسانه‌ها در جامعه نهادینه شودمبلغان دینی در استان مرکزی فرهنگ علوی را برای مردم به‌درستی تبیین کنند

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه سراسر کشور تصریح کرد: استان مرکزی هم خوشبختانه از جایگاه خوبی برخوردار است، هم حوزه علمیه و هم معاون تبلیغ و آموزش فرهنگی استان مرکزی خیلی خوب عمل می‌کنند و با توجه به محدودیت بودجه‌ای که داریم توانسته‌اند که با کمک‌های مردمی و مساعدت مسئولان در حد زیادی کارها را گسترش دهند.

نبوی بیان کرد: این همایش چندین هدف دارد، توجیه طرح‌های جدید، تبادل تجربیات میان معاونان استان‌ها، استفاده از ایده‌های استان‌ها، ارائه اشکالات از سوی استان‌ها که می‌تواند در ایجاد همدلی و همگرایی در فعالیت‌ها موثر باشد از جمله اهداف این همایش‌ها به شمار می‌روند.

انتهای پیام/ش

R41371/P1377/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۹۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود

همایش «قدس از چشمان آقای نادر» مراسم یادبود نادر طالب‌زاده است که در حوزه هنری برگزار خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همایش «قدس از چشمان آقای نادر» به یاد زنده‌یاد نادر طالب‌زاده، یکشنبه 9 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

در این همایش چهره‌هایی نظیر آیت الله قائم مقامی، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمود مهتدی دیپلمات سابق، مجید شاه حسینی رئیس فرهنگستان هنر، حمیدرضا مقدم فر مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه، سعیدرضا عاملی رئیس اندیشکده مطالعات جهان، امیرحسین ثابتی نماینده منتخب مجلس، شهریار بحرانی کارگردان سینما، علیرضا قزوه شاعر رئیس دفتر شعر، موسیقی و سرود صدا و سیما، رضا برجی مستندساز حوزه جنگ، رضا منتظمی مدیرعامل افق نو و دیپلمات سابق، محمدصادق شهبازی قائم مقام دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، محسن مقصودی فعال رسانه ‌ای و مستندساز و حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی حضور خواهند داشت.

اولین مستند شهید آوینی پس از 44 سال رونمایی شد

نادر طالب زاده تهیه کننده، کارگردان، مستندساز و مجری تلویزیون بوده، او همچنین دبیر کنفرانس بین المللی افق نو، دبیر جشنواره فیلم عمار و از افراد موثر در تاسیس شبکه افق سیما و نیز عضو هیئت اندیشه ورز این شبکه بود.

 

.

 

وی در تاریخ 9 اردیبهشت ماه سال 1401 بعد از طی دوره سخت و طولانی بیماری دار فانی را وداع گفت، پیکر او پس در نزدیکی مزار شهید آوینی در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

براساس این گزارش، همایش «قدس از چشمان آقای نادر» به مناسبت دومین سالگرد عروج استاد نادر طالب‌زاده یکشنبه، 9 اردیبهشت ساعت 15 در سالن سوره حوزه‌ هنری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت