Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی صبور شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یگانه قریشی، مریم زارع شاهی، فاطمه هاتفی، مطهره میرحسینی، سارا باقریان و فاطمه السادات زرگرچی جزو دعوت شرکت‌کنندگان هستند.
وی ادامه داد: این پیکارها با حضور 150 ورزشکار از 30 تیم از سراسر کشور از روز دوشنبه 12 آذرماه 1397 به مدت یک هفته در کرج برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول خاطر نشان کرد: جشنواره زیر نظر فدراسیون با هدف شناسایی نخبگان این رشته و ارتقای آن‌ها با حضور نفرهای برتر استان‌ها برگزار می‌شود.
صبور، استعدادیابی را از جمله فعالیت‌های این هیات عنوان کرد و گفت: 500 نونهال و نوجوان دختر و پسر در 10 مدرسه مشغول فراگیری آموزش‌های لازم در این رشته هستند.
وی گفت: از این تعداد مدارس ،هفت مورد در مرکز استان و بقیه در اردکان، تفت و ابرکوه فعالیت دارند.
این مسئول با بیان اینکه مربیان در مدارس استعدادیابی در چارچوب برنامه‌های فنی و فرهنگی، آموزش‌های لازم را به افراد ارائه می‌دهند، بر گسترش فعالیت‌ها تا پایان سال 1397 در بقیه شهرستان‌ها خبر داد.
صبور، آمار ورزشکاران این رشته را که به‌صورت تفریحی در استان فعالیت می‌کنند حدود 2 هزار نفر ذکر کرد و یادآور شد: حدود 500 نفر نیز طبق مقررات زیرپوشش بیمه ورزشی قرار دارند.
وی مهم‌ترین مشکل را، کمبود بودجه برای اعزام تیم‌ها، میزبانی مسابقات و برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش‌افزایی ذکر کرد و همکاری خیران و حامیان مالی را در این ارتباط خواستار شد.
به به اهمت فعالیت‌های فرهنگی و نظارت بیشتر بر انجام برنامه‌های زیرپوشش به‌عنوان اولویت‌ها اشاره کرد .
استان یزد با یک‌میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد .
7536/ 2047
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف دوره های آموزشی فعالیت های فرهنگی مدرسه نخبگان یزد منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۰۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: تیم بانوان مازندران عنوان نایب قهرمانی مسابقات مینی گلف کشور را کسب کرد.

این مسابقات که با حضور ۲۴ استان به میزبانی اصفهان برگزار شد، در نهایت در یک جدال نزدیک و حساس تیم قم قهرمان شد، مازندران عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و خراسان جنوبی نیز عنوان سومی را کسب کرد.

مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی به تیم‌ها و نفرات برتر با حضور مسئولان فدراسیون در اصفهان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۳۰ هزار پرستار در ایران / سهم سلامت از تولید ناخالص ملی۳ تا ۴ درصد است
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • فعالیت ۲۳۰۰۰۰ پرستار در ایران/ ۷۵ درصد پرستاران زن هستند
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌