Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@09:37:37 GMT

آموزشگاه 9 کلاسه حسینی الهاشمی در شیراز افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۸۰۱۴۲

آموزشگاه 9 کلاسه حسینی الهاشمی در شیراز افتتاح شد

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس فارس در آیین گشایش این آموزشگاه خیرساز مدیرکل نوسازی مدارس فارس با اشاره به وضعیت تراکم دانش آموزی در جنوب شیراز گفت: هم اکنون در این مناطق محروم اجرای 8 پروژه آموزشی آغاز شده است اما بررسی ها آماری بیانگر نیاز به 22 باب مدرسه است.
سرفراز موصلی ادامه داد: نیاز است که دولت و خیرین با مشارکت یکدیگر اهتمامی جدی به تناسب نیاز دانش آموزان برای ساخت این بناها داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره مدرسه حسینی الهاشمی گفت: این مدرسه با امکانات کامل با ظر فیت 9 کلاس درس در دو طبقه با 1050 متر مربع زیر بنای آموزشی و 13 میلیارد ریال اعتبار در سلطان آباد شیراز احداث شده است.
در این مراسم همچنین سرپرست فرمانداری شیراز با تکریم از همت خیرین در ساخت مدارس برای آینده سازان، گفت: امروزه جایگاه تعلیم و تربیت برای همه محرز است و بی شک جامعه ای دوام و قوام می یابد که به سرمایه گذاری علمی و اجتماعی توجه کند.
اسفندیار احمدی منش ادامه داد: جامعه ای که می خواهد حرف اول را بزند، نیازمند همت و یاری مردان بزرگی در امر تعلیم و تربیت است که از اموال خود برای تعالی آن، گذشت کنند و در آموزهای دینی ما و قرآن کریم نیز به کرات به این امر تاکید شده است.
در این مراسم همچنین مدیر آموزش وپرورش ناحیه سه شیراز با اشاره به وضعیت دانش آموزی 70 هزار نفری این ناحیه گفت: تراکم دانش آموزی در اطراف شیراز به خاطر مهاجر پذیری در حال افزایش است و هم اکنون 12 هزار نفر فقط در روستای سلطان آباد ساکن هستند که 10 درصد این آمار را دانش آموزان تشکیل می دهند.
محمد کماندار افزود:با وجود در دست ساخت بودن 6 باب پروژه آموزشی و پرورشی در ناحیه سه، در روستاهای کرونی، شاپور جان، حجت آباد و کیان آباد به مدارس جدید نیازمندیم و تکمیل مدارس نیمه تمام ناحیه نیز از ضروریات است.
در این مراسم سید ضیاءالدین حسین الهاشمی بانی خیر این فضای آموزشی که از آموزگاران بازنشسته است با اشاره به دوران سخت معلمی در تشریح انگیزه خود از ساخت این مدرسه گفت: با سرمایه فرهنگی خودم تاکنون دوباب آموزشگاه در بخش بیضای سپیدان و روستای محروم سلطان آباد شیراز با همکاری نوسازی مدارس برای دانش آموزان ساختم که امیدوارم افراد توانمند، دانشمند و انسان های پاک سرشت در آنها تربیت شوند و آینده کشور را بسازند.
7375 /1876
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف تعلیم و تربیت جامعه دانش آموزان روابط عمومی مدرسه منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیین خشت گذاری دبستان شرف‌الدین فیروزآباد با حضور معاون اقتصادی استاندار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس، امام جمعه و فرماندار شهرستان اشکذر و دیگر مدیران شهرستان برگزار شد.


شایان به ذکر است، این قطعه زمین نزدیک به سه هزار متر مربع است و قرار است، یک مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه در این مکان ساخته شود.


مقرر شد در سال تحصیلی آینده این مدرسه تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق