Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:18:42 GMT

شهرداری نگاه عادلانه بین حاشیه و مرکز شهر داشته باشد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۸۰۳۰۸

شهرداری نگاه عادلانه بین حاشیه و مرکز شهر داشته باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی بعدازظهر یک شنبه با حضور در در شصت و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد، بر خدمت رسانی عادلانه بین حاشیه و مرکز شهر تاکید و اظهار کرد: اعضای شورا اسلامی از طریق مردم تمام مناطق شهر انتخاب شده اند، بنابراین رسیدگی و خدمات رسانی به تمام شهر یکسان باشد و از تمرکز کردن تنها بر نقاط خاص پرهیز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعقوبی در ادامه به امر مشورت و نزدیک کردن افکار و نظرات اشاره کرد و افزود: نتیجه گیری درست و موفقیت آمیز حاصل مشورت و نظرسنجی است، بنابراین برای انجام این امر سخت باید حُب و بغض ها را کنار گذاشت تا بتوان به تمام شهر نگاه عادلانه داشت.

وی همچنین بر نزدیک کردن مواضع خدمت در شورای شهر تاکیدکرد و گفت: جناح بازی‌ها و نگاه های سیاسی همچون موریانه ریشه های خدمت را از بین می برد، بنابراین باید به رای مردم احترام گذاشت و خدمتگذار آنان بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه سازندگی و ساختن را هنر مسئولان دانست و تصریح کرد: سنگ اندزای و مشکل سازی از دست هرکسی بر می آید، هنر یک مسئول ساختن است چراکه جامعه امروز به آن نیاز دارد.

یعقوبی اضافه کرد: همچنین برای ساختن جامعه سالم و با نشاط باید از خود زنی دوری و خود کفایی و خودباور را کلید پیشرفت قرار داد.

وی در بخشی دیگر از سخنان ضمن اشاره به تغییرات پی در پی استانداران در خراسان شمالی، بیان کرد: پس از تعیین محمدعلی شجاعی به عنوان استاندار جدید از طرف وزارت کشور برای معرفی وی با بنده تماس گرفته شد که اعلام کردم اگر قرار است تا پایان دولت در این استان باقی بماند معرفی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اضافه کرد: در دوران ۶ ساله خدمت بنده در خراسان شمالی، ۶ استاندار تودیع و معارفه شده اند که این اقدام سبب ضربه دیدن مردم می شود.

خراسان شمالی آزمایشگاه نیست

یعقوبی با گلایه از اینکه در مدت ۱۴ سال، استان شدن خراسان شمالی ۱۰ استاندار و سه سرپرست تغییر کرده اند، گفت: خراسان شمالی آزمایشگاه نیست، قطعا تغییر مدیر ارشد استان ضربه های غیرقابل جبرانی به همراه خواهد داشت.

وی همچنین از برخی اقدامات نمایندگان مجلس انتقاد کرد و افزود: متاسفانه گاهی نماینده ها برای تعیین مدیران استان بسیج می شوند که این اقدام در شان قانونگذار نیست.

وی اظهار کرد: وظیفه نماینده خدمت رسانی به مردم است درحالی که برخی در دوران چهارسال نمایندگی خود برای رای آوردن دوره بعدی تلاش دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: خدمت رسانی به مردم باید خاصالنه باشد غیر این ریا است.

یعقوبی اختلاط، اختلاف، اختلاس و اختلال را عناصر چهارگانه ریشه کنی انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمنان نظام با نشانه گرفتن ارکان نظام سعی در براندازی انقلاب دارند، بنابراین اگر مدیران و مسئولان هوشیار نباشند دشمن به راحتی به اهداف خود می رسد.

وی اسلام ناب، ولایت فقیه، وحدت و امنیت را موتورهای چهارگانه پیشرفت انقلاب اسلامی اعلام و اظهار کرد: مسلما پیشبرد اسلام با وجود رهبر، وحدت بین مسلمانان در چارچوب امنیت تاکنون حفظ شده و ادامه آن به وجود این چهار اصل ممکن است.

کد خبر 4474233 الهام یزدان پناه

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری بجنورد نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۰۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ مسعود آرامش اظهارکرد: دارندگان کارت‌های پایان خدمت و معافیت کاغذی (قدیمی) شاغل در ادارات دولتی، نهاد‌های عمومی غیر دولتی و بخش خصوصی با عنایت به عدم ثبت اطلاعات در سامانه جامع وظیفه عمومی متاسفانه جزء مشمولین غایب غیر مطلق استان محسوب می‌شوند. 
وی افزود: برخی افراد علیرغم فراخوان‌های صورت گرفته تا کنون اقدامی در خصوص دریافت کارت هوشمند انجام نداده اند و این موضوع موجب بروز مشکلات و محدودیت‌هایی را در سیستم‌های اداری از قبیل صدور گذر نامه، اخذ مجوز خروج از کشور، عدم اختصاص وام‌های صنعتی و کشاورزی را ایجاد کرده است. 
معاون هماهنگ کننده انتظامی استان یزد تصریح کرد: تقاضا داریم این گروه از افراد با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ درخواست کارت المثنی پایان خدمت یا معافیت (هوشمند و جدید) را کرده و سپس برای پیگیری در شهرستان‌ها به دایره وظیفه عمومی شهرستان مربوطه و در مرکز استان به معاونت وظیفه عمومی استان مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی
  • خصم با ظالم و دستگیری از مظلوم شاخص رفتاری علی(ع) بود/ خدمت رسانی به فرد حادثه دیده سیره ائمه است