Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@20:20:15 GMT

واژگونی مرگبار پژو ۴۰۵ در جاده اسپیران +عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۸۰۴۸۷

واژگونی مرگبار پژو ۴۰۵ در جاده اسپیران +عکس

بر اثر واژگونی پژو 405 2 تن مجروح شدند که سرنشین زن خودرو در اثر جراحات جان باخت.

موسوی مدیر امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در این باره بیان داشت: ساعتی پیش در اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در جاده اسپیران راننده مرد مصدوم و سرنشین زن خودرو در اثر شدت جراحت در دم جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در اثر وقوع این حادثه Incident راننده دچار مصدومیت شده بود که جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت و سرنشین زن نیز در داخل خودرو محبوس شده بود که با تلاش آتش نشانان رها سازی و تحویل عوامل نیروی انتظامی شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

سرقت مسلحانه از منزل مسکونی در ارومیه / ضربات هولناک چاقو به صاحبخانه واریز ۶۰۰ هزار تومان به حساب حقوق کارگران و بازنشستگان تا پایان سال حمله سارقان نقابدار با شمشیر به فروشگاه زعفران رده‌بندی بهترین و بدترین پاسپورت‌های دنیا / جایگاه پاسپورت ایران ؛ بدتر از کره شمالی و فلسطین مردتهرانی را پشت فرمان ماشینش سلاخی کردند / امروز صبح رخ داد+عکس خانم معلم فاسد با دو دانش آموز 15 ساله اش ارتباط شنیع داشت +عکس بلایی شیطانی که آرش بر سر دختر کارخانه دار تهرانی آورد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زمان واریز بسته حمایتی دولت برای کارمندان مشخص شد +شرایط دریافت دستگیری 2 مرد و یک زن در تیراندازی امروز صبح تهران +عکس خودکشی دختر جوان بابای مدرسه وقتی دروغ هایش لو رفت! / حمید چه گفت؟! ناگفته های زنان باردار و دختران زیر 10 سال از آزار مردان شیطان صفت نوزاد عجول زن شیرازی را به دردسر انداخت + عکس فرود اضطراری هواپیمای مسافربری با گزارش یک مسافر که نقص فنی را فهمید + فیلم کشتن پلنگ برفی با شلیک گلوله

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident اخبار حوادث پژو جاده خودرو عکس مرگبار پژو عکس ایران دختر تجاوز زندگی قتل زن روزنامه در خیابان مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟

فرمانده انتظامی بندرعباس، از فوت سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس سرهنگ عباس علی یاری، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: عصر روز دوشنبه، 3 اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بة‌کارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟
  • (ویدئو) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • ببینید | اولین تصاویر از واژگونی هولناک سه خودروی شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین