Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@03:50:01 GMT

مرد سال شدن را مدیون پرسپولیس و تیم ملی عراق هستم

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۸۰۵۰۵

به گزارش وانانیوز،   پرسپولیس در حالی که در ۹۰ دقیقه قانونی بازی با ماشین سازی تبریز به تساوی بدون گل رسیده بود در وقت‌های اضافی با ضربه سر شجاع خلیل‌زاده به گل رسید تا سه امتیاز شیرین از تبریز به تهران سوغات ببرد.
بشار رسن هافبک بازیساز عراقی بهترین بازیکن این مسابقه انتخاب شد. دیروز توانستیم دقایقی با بشار همکلام شویم که ماحصل آن را در زیر می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* روزنامه خبرورزشی تو را به عنوان بهترین بازیکن بازی با ماشین‌سازی تبریز انتخاب کرد. به نظر تو بهترین بازیکن میدان چه کسی بود؟
همه بازیکنان پرسپولیس بهترین بودند. شما لطف دارید، ولی من هم عضوی از یک گروه پرتلاش و هماهنگ هستم.
* فکرش را می‌کردید در وقت اضافی گل بزنید و مقابل ماشین‌سازی در تبریز به برتری برسید؟
ما چند بازیکن مصدوم داشتیم و کمال کامیابی‌نیا هم محروم بود، ولی برای برد به تبریز رفتیم. می‌دانستیم از عهده ماشین‌سازی برمی‌آییم. خوشحالم که در وقت اضافی شجاع آن ضربه سر تماشایی را زد تا ما با برد به تهران برگردیم.
* تماشاگران حریف هم شعار‌هایی سر دادند که...
من وقتی وارد زمین می‌شوم حواسم به بازی و مسابقه است. خیلی به این مسائل توجه نمی‌کنم، اما بچه‌ها می‌گفتند از شعار‌های روی سکو‌ها انگیزه گرفتند و تلاش کردند پیروز شویم.
*برد مقابل ماشین‌سازی و این سه امتیاز خیلی ارزشمند بود و پرسپولیس را در کورس مدعیان قهرمانی نگه داشت. قبول داری؟
پیروزی و کسب ۳ امتیاز در لیگ ۱۶ تیمی آن هم در خانه حریف خیلی ارزشمند است. البته ما مستحقق برد هم بودیم در حالی که چند بازیکن خود را نداشتیم.
*شایان مصلح هم‌اتاقی و دوست صمیمی‌ات هم مصدوم بود و نتوانست پرسپولیس را همراهی کند؟
بله، شایان مصدوم بود، ولی محسن ربیع‌خواه و بقیه بچه‌ها دویدند و جای خالی شایان، کمال و... را پر کردند.
*جوان‌تر‌های پرسپولیس چطور بودند؟
به نظرم همگی به وظایف خود به خوبی عمل کردند.
* با همین جوان‌ها ماشین‌سازی را بردید و شنیدیم در رختکن خیلی خوشحالی کردید؟
به هر حال در خانه حریف برنده شدیم و بچه‌ها خوشحال بودند. شادی ما هم فقط همان روز و شب بود. ماشین‌سازی تمام شد و باید به فکر بازی بعدی خودمان مقابل ذوب‌آهن اصفهان باشیم.
* ذوب‌آهن را چطور تیمی می‌بینید؟
تیم خوب و خطرناکی است. به جدول نباید نگاه کرد، چون من در لیگ برتر ایران تیم ضعیف ندیدم. همه تیم‌ها سخت و دشوار هستند.
*بی‌تعارف سطح لیگ ایران بالاتر است یا عراق؟
به نظرم بازی در فوتبال ایران سخت‌تر است. من زمانی که از فوتبال عراق به ایران آمدم از دقیقه ۵۰ یا ۵۵ به بعد دیگر خسته شده و نمی‌توانستم بدوم، اما الان زیر نظر مارکو بدنساز پرسپولیس و برانکو مشکلی از لحاظ بدنی ندارم. مسابقات لیگ ایران فشرده‌تر برگزار می‌شود.
* به قهرمانی نیم‌فصل فکر می‌کنید؟
نه! یک چیزی از برانکو سرمربی خودمان یاد گرفتیم که بازی به بازی جلو برویم. ما در حال حاضر فقط و فقط به بازی با ماشین‌سازی فکر می‌کنیم و نه قهرمانی نیم‌فصل!
* به زودی جام ملت‌های آسیا آغاز می‌شود. تو هم یکی از ملی‌پوشان عراقی حاضر در این رقابت‌ها هستی. هدف خودت از حضور در جام ملت‌ها چیست؟
واقعاً دوست دارم همراه تیم ملی عراق قهرمان جام ملت‌های آسیا شوم. این یک هدف بزرگ برای همه ما ملی‌پوشان عراق است.
*تیم فعلی عراق پتانسیل آن را دارد؟
خیلی سخت است. ژاپن، کره‌جنوبی، استرالیا، ایران و عربستان حتی امارات میزبان هم هستند. به نظرم مسابقات بسیار فشرده‌ای است که تیم ملی عراق هم می‌تواند یکی از مدعیان باشد.
* تو دیروز به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۱۸ عراق انتخاب شدی و...
واقعاً خوشحالم و البته در این راه تمام همبازیانم در پرسپولیس و تیم ملی عراق به من کمک کردند.

منبع: وانا

کلیدواژه: بشاررسن پرسپولیس رسن در پرسپولیس رسن در تیم ملی عراق برانکو ایوانکویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم

آفتاب‌‌نیوز :

با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و بعد از شادی گل منشوری دانیال اسماعیلی فر، این بازیکن یک بازی از همراهی تیمش محروم شد. این درحالی است که بازی بعدی پرسپولیس در جام حذفی و مقابل آلومینیوم برگزار خواهد شد و خیلی‌ها فکر می‌کردند دانیال در این بازی غایب است. با این حال در حکم کمیته انضباطی آمده این بازیکن در لیگ برتر محروم است و بازی حساس مقابل سپاهان را از دست خواهد داد. دیداری که برای پرسپولیسی‌ها بسیار مهم خواهد بود و آن‌ها یکی از بهترین‌های خود در نیم فصل دوم را در اختیار نخواهند داشت.

وحدت هنانوف و فرشاد فرجی دو بازیکنی هستند که توانایی بازی در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس را دارند و یکی از آن‌ها جانشین اسماعیلی فر در بازی با سپاهان خواهند شد. هنانوف مدت‌ها مصدوم بوده و برای پرسپولیس به میدان نرفته است. این بازیکن چند پسته چند روزی است که به تمرینات پرسپولیس برگشته، ولی هنوز شرایط بازی کردن از ابتدا را ندارد. از همین رو اوسمار سرمربی پرسپولیس از کادر پزشکی تیمش درخواست کرده که این بازیکن را هر طور شده برای بازی با سپاهان آماده کنند تا در صورت لزوم از وحدت در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس استفاده شود.

گفتنی است در صورتی که وحدت به این بازی نرسد، فرشاد فرجی به عنوان مدافع راست قرمز‌ها به میدان خواهد رفت و جانشین دانیال خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس
  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی