Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری، فرماندار شهرستان اندیمشک درخصوص احداث بزرگ ترین سایت پرورش ماهی سردآبی کشور در این شهرستان گفت: ظرفیت این طرح 2 هزار و 500 تن بوده که 25 مزرعه 100 تنی و 3 مزرعه 40 تنی در آن تعریف شده است.

وی اذعان داشت: این سایت پرورش ماهی سردآبی با بیش از 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی احداث خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری مساحت کل پروژه را 5 هکتار عنوان و اظهار کرد: مزارع پرورش ماهی، با توجه به تکنولوژی نوین شامل دستگاه اکسی ترانس برای اکسیژن دهی و درام فیلتر برای تصفیه پساب احداث می گردد.

فرماندار اندیمشک افزود: با اجرای این طرح 800 فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم در اندیمشک ایجاد خواهد شد.

این مقام مسئول از مزایای این طرح بزرگ را تولید مواد پروتئینی و بالا بردن سرانه مصرف آبزیان در کشور، اشتغالزایی و تحول در اقتصاد منطقه عنوان کرد.

پیمان جهانگیری بیان داشت: برخی موانع ایجاد شده موجب تاخیر در روند واگذاری این طرح به سرمایه گذاران شده بود که با پیگیری انجام شده و همکاری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در راستای ایجاد اشتغال، این طرح به بخش خصوصی واگذار و با حمایت مسئولان شهرستان عملیات رسمی احداث آن بزودی آغاز می شود.

انتهای پیام/گ

اشتغالزایی با احداث مرکز پرورش قارچ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار پرورش ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۰۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ماهي قاچاق در سيريک 

سرهنگ محمدرضا رستمي فرمانده انتظامي شهرستان سيريک گفت:مأموران انتظامي مستقر در ايستگاه بازرسي بونجي مهر شهرستان سيريک در راستاي مقابله با قاچاق کالا و ارز ، حين کنترل و بازرسي خودروهاي عبوري محور جاسک –سيريک به يک دستگاه خودرو نيسان مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وي افزود: ماموران جهت بررسي خودرو را متوقف و در بازرسي از آن يک  تن ماهي قاچاق کشف و در اين رابطه يک متهم و راننده خودرو را دستگير کردند.

سرهنگ رستمي ارزش محموله کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادي يک ميليارد ريال عنوان کرده و افزود : متهم دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • تلاش برای ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • ایجاد بزرگترین رویشگاه طبیعی البرز به همت اهالی هیو
  • احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان ایجاد می‌شود
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان به زودی ایجاد می‌شود
  • وزیر آموزش و پرورش: ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم احداث شد