Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: گروهی از باستان شناسان چینی آثار خطی میراث فرهنگی استان چنگدو را بازسازی کردند.

به‌گزارش شینهوا، بیش از 10 متخصص تلاش می‌کنند تا این میراث تاریخی را بار دیگر احیا کرده و به موزه میراث فرهنگی چین باز گردانند.

متون،متعلق به کتاب‌های باستانی چنگدو بوده است. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بستری شدن بازیگر معروف در بیمارستان لاله / حال این هنرمند اصلا خوب نیست+عکس حکم عجیب زنی که برای ماموران زندان طنازی می کرد+ عکس دانش آموز مینودشتی خود را از پشت بام مدرسه به پایین پرتاب کرد سرقت مسلحانه از منزل مسکونی در ارومیه / ضربات هولناک چاقو به صاحبخانه واریز ۶۰۰ هزار تومان به حساب حقوق کارگران و بازنشستگان تا پایان سال حمله سارقان نقابدار با شمشیر به فروشگاه زعفران رده‌بندی بهترین و بدترین پاسپورت‌های دنیا / جایگاه پاسپورت ایران ؛ بدتر از کره شمالی و فلسطین مردتهرانی را پشت فرمان ماشینش سلاخی کردند / امروز صبح رخ داد+عکس خانم معلم فاسد با دو دانش آموز 15 ساله اش ارتباط شنیع داشت +عکس بلایی شیطانی که آرش بر سر دختر کارخانه دار تهرانی آورد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زمان واریز بسته حمایتی دولت برای کارمندان مشخص شد +شرایط دریافت دستگیری 2 مرد و یک زن در تیراندازی امروز صبح تهران +عکس کشتن پلنگ برفی با شلیک گلوله پرونده‌ جنجالی سعید طوسی به کجا رسید؟ / آخرین خبر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث باستانی چینی عکس کتاب متخصصان عکس ایران دختر زندگی زن قتل روزنامه تجاوز مرد در خیابان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 آژیر قرمز در اصفهان/ فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس

به گزارش خبرآنلاین، آژیر قرمز برای شهری که تمام هویتش را از میراث ملموس و ناملموس خود می‌گیرد، روشن شد.

دنیای اقتصاد نوشت: فرونشست اصفهان تا آنجا پیش رفت که حالا به میراث عظیم چند صد ساله و بلکه ۲۰۰۰ ساله اصفهان رسید و ترک‌ها با سرعت بر روی دیواره‌ها و سقف بناها پیش می‌روند. اصفهان که یکی از توریستی‌ترین مقاصد گردشگری کشور محسوب می‌شود، باید دید با قرار گرفتن در این چالش بزرگ، به مرگ توریسم و اقتصاد این بخش نزدیک می‌شود؟

بحران آب به‌واسطه برداشت های بی‌رویه چه در حوزه کشاورزی و صنعت و چه در حوزه گردشگری و ساخت و سازهای بی‌رویه، این میراث جهانی را به سکانس آخر رسانده است.

زاینده‌رودی که زمانی به زنده‌رود شهرت داشت، حالا به کمترین میزان خود رسیده و آب‌های زیرزمینی و سفره‌ها خالی از آب شده‌اند.

آبیاری‌های غیراصولی در بخش کشاورزی و توسعه بیش از حد صنایع، بلای جان اصفهان و میراث کهنش شده است.

خشکسالی، آلودگی هوا و محیط زیست، فرونشست، مهاجرت و حتی نزاع‌های قومی همه ناشی از عدم مدیریت برای مصرف آب است، که زنگ خطر را برای اصفهان روشن کرده است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899508

دیگر خبرها

  • تهدیدی برای شهر باستانی جیرفت
  • حفاری بیل مکانیکی شهرداری در گورستان باستانی ری/ضرب و جرح مالک
  • بازسازی جت پرشر دیزل تجسم توان متخصصان بومی نیروگاه رامین اهواز
  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید
  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان
  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس
  •  آژیر قرمز در اصفهان/ فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس
  • موزه چینی خانه شیخ صفی مهمترین مکان برای معرفی هویت ملی
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین