Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ، در مراسمی با حضور شهردار منطقه 11، مدیر آموزش و پرورش منطقه 11 و معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه از نخبگان دانش آموزی محلات مرکزی شهر تهران شامل نخبگان علمی، هنری و ورزشی با همکاری اداره آموزش و مشارکت های شهروندی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 11 تجلیل شد.

شهردار منطقه 11 در این باره گفت: بیش از 37 هزار دانش آموز در مدارس این منطقه مشغول به تحصیل هستند که شامل 500 نخبه علمی، هنری، ورزشی و فرهنگی می شود و از این بین تعداد 17 دانش آموز نخبه که در مسابقات جهانی موفق به کسب رتبه شده اند؛ به عنوان نخبگان دانش آموزی برگزیده و طی مراسمی از آن ها تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبادیان در حاشیه این مراسم گفت: سرمایه انسانی عظیمی در محدوده منطقه 11 وجود دارد که کسب 248 رتبه زیر 1000 در کنکور سراسری که 25 درصد از کل رتبه های زیر هزار کشور را تشکیل می دهد؛ نشانگر این سرمایه است.

سرمایه انسانی عظیمی در محدوده منطقه 11 وجود دارد که کسب 248 رتبه زیر 1000 در کنکور سراسری که 25 درصد از کل رتبه های زیر هزار کشور را تشکیل می دهد؛ نشانگر این سرمایه است

به گفته شهردار منطقه 11 این نخبگان شامل دانش آموزان نخبه علمی، هنری و ورزشی می شود که در بخش علمی کسب برنز جهانی فیزیک سال 2018، نقره جهانی کامپیوتر 2018 و عضویت در تیم جهانی نجوم 2018 برای کشورمان افتخار آفرینی کرده اند..

در این مراسم همچنین از دانش آموزانی که در رشته های ورزشی رتبه های برتر قهرمانی جهانی و آسیایی را در رشته های کشتی، پاورلیفتینگ، کاراته و تکواندو به دست آورده اند در کنار هنر آموزان هنرستان موسیقی که رتبه های اول تک نوازی سنتور، کمانچه را در سال جاری کسب کرده اند؛ تجلیل شد.

انتهای پیام/

20 / 20 دانش آموزان نخبگان شهردار منطقه 11 تهران تجلیل از نخبگان دانش آموزی المپیادهای جهانی المپیادهای جهانی نخبگان هنری  ورزشی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانش آموزان نخبگان شهردار منطقه 11 تهران المپیادهای جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت: این استان رتبه دوم نخبگان انتخابی در دانشگاه فرهنگیان را در کشور دارد و پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان حائز رتبه‌های تک رقمی و بالای کنکور هستند.   حبیب‌الله تقی‌پور ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان، تنها دانشگاهی است که رئیس جمهور جزو هیئت امنای آن است و با ۹۸ پردیس و ۱۰۰ هزار دانشجو به عنوان بزرگترین دانشگاه کشور محسوب می‌شود که مورد توجه رهبری نیز هست.    تقی‌پور ادامه داد: باعث افتخار است که دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، ۱۰ درصد دانشجویان و اعضای هیئت علمی را به خود اختصاص داده و ۴۵ هزار دانشجو در آن به شیوه‌های مختلف در حال تربیت هستند.   وی گفت: تا چهار سال آینده نیاز‌های آموزش و پرورش به صورت ثابت از طرف این دانشگاه تأمین می‌شود، همچنین متعهد شده‌ایم نیاز‌های متغیر آموزش و پرورش در حوزه کمبود معلم را در هر لحظه با دانشجویان فعال خود تأمین کنیم و بر این اساس، پارسال دو هزار دانشجو را به کلاس‌های درس فرستادیم.   وی با اشاره به افتخارات دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، گفت: هفته گذشته دانشگاه فرهنگیان با کسب ۱۶ شاخص معتبر دانشگاهی، به عنوان دومین دانشگاه مورد پذیرش وزارت علوم با ساختار و اعضای علمی به صورت مستقل معرفی شد.   تقی‌پور ادامه داد: طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی برای توسعه دانشگاه فرهنگیان با قدمت ۱۰۰ ساله، انجام شده که از آن جمله می‌توان به افزایش ظرفیت اسکان و فضای خوابگاهی دانشجویان اشاره کرد که با افزایش پنج فضای خوابگاهی، میزان ظرفیت سکونت خوابگاهی دانشجویان بهتر شده و دانشجویان در فضای خوابگاهی به آرامش بهتری دست یافته‌اند.   مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی یادآوری کرد: آزمون دانشگاه فرهنگیان مستقل شده و از یک میلیون و ۱۰۰ هزار داوطلب دانشگاه، تعداد ۶۸۰ هزار نفر در آزمون دانشگاه فرهنگیان شرکت کرده‌اند که این افتخاری برای انتخاب معلمان شایسته در آینده آموزش و پرورش کشور است.

دیگر خبرها

  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • جذب استعداد درخشان در دانشگاه فرهنگیان
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد
  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد