Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره الجزایری السد و بهترین بازیکن سال ۲۰۱۸ آسیا اعلام کردند در صورت داشتن پیشنهادهای خوب از این باشگاه قطری جدا می‌شوند.
به گزارش صدای ایران به نقل از ورزش 3، بغداد بونجاح که چهارمین فصل حضورش در لیگ ستارگان قطر را پشت سر می‌گذارد، به نظر می‌رسد به دنبال تجربه چالش جدیدی است و قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی راهی باشگاه بهتری شود و حتی الامکان فوتبال خود را در اروپا ادامه دهد و بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بونجاح دو سال قبل بهترین گلزن لیگ ستارگان قطر شد ولی فصل گذشته به دلیل آسیب دیدگی تنها ۱۱ بازی، یعنی در نیمی از مسابقات فصل به میدان رفت ولی با این وجود توانست ۱۶ گل به ثمر رسانده که ۱۰ گل کمتر از یوسف العربی، مهاجم الدحیل و آقای گل فصل بود، اما همین آمار درخشان او موجب شد تا مورد توجه باشگاه‌های زیادی در آسیا و اروپا قرار بگیرد.
با این وجود ستاره الجزایری السد که به‌عنوان برترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا نیز معرفی و جایزه کفش نقره‌ای را دریافت کرد، فصل ۱۹-۲۰۱۸ را نیز به همراه این باشگاه قطری آغاز کرد و در حال حاضر نیز توانسته در ۱۳ مسابقه ۲۶ گل به ثمر رساند و با همین عملکرد نگاه‌های باشگاه خواهان خود را بیشتر جلب کند.
باشگاه السد قطر اخیرا پیشنهاد ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار یورویی لیل فرانسه برای به خدمت گرفتن بغداد بونجاح را رد کرد ولی پس از آن باشگاه مارسی فرانسه پیشنهادی ۳ میلیون یورویی به مسؤولان السد ارائه داد که هنوز پاسخ رسمی به آن داده نشده است.
بونجاح که علاوه بر باشگاه‌های اروپایی، مورد توجه تیم‌های عربستانی هم قرار دارد، یکشنبه شب پس از درخشش برابر الغرافه که سه گل زد و سه پاس گل داد، اعلام کرد که اگر در نقل و انتقالات زمستانی پیشنهاد خوبی، به ویژه از تیم‌های اروپایی به دست او برسد، از السد جدا می‌شود.
عبدالکریم حسن، مدافع چپ ملی پوش السد قطر نیز که اخیرا به‌عنوان مرد سال ۲۰۱۸ فوتبال آسیا انتخاب شد هم دیگر بازیکن این تیم است که از تمایل خود برای حضور در اروپا صحبت کرده و اظهار داشته در صورت دریافت پیشنهاد قابل توجه راه‌اش را از السد جدا می‌کند.
این مدافع ۲۵ ساله که در فصل جاری لیگ ستارگان قطر ۹ بازی انجام داده و دو گل به ثمر رسانده، بدون تردید با انتخاب‌اش به‌عنوان بهترین بازیکن آسیا پیشنهادهایی از باشگاه‌های اروپایی دریافت خواهد کرد که در صورت وقوع این اتفاق، عبدالکریم حسن نیز یکی دیگر از جدا شده‌های زمستانی السد، حریف پرسپولیس در مرحله گروهی سال ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان است و این باشگاه قطری دو ستاره خود را در نیم‌فصل از دست می‌دهد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: السد آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۲۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی

به گزارش همشهری آنلاین، محمد محبی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف از سوی سازمان لیگ برتر روسیه به عنوان یکی از ۱۰۰ نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال این مسابقات معرفی شد.

ماه آینده در نظرسنجی از خبرنگاران ورزشی، ۳۰ بازیکن برتر به مرحله دوم انتخاب بازیکن سال لیگ برتر روسیه راه می‌یابند. بهترین بازیکنان ماه مسابقات نیز به صورت خودکار در این مرحله حضور خواهند داشت که محمد محبی یکی از آنها است.

محبی پیش از این به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس لیگ برتر فوتبال روسیه انتخاب شده بود.

کد خبر 846541 برچسب‌ها ویژه ورزشی روسیه فوتبال

دیگر خبرها

  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • جوكوويچ بهترین ورزشکار جهان شد
  • «وحید شمسایی» در حال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است