Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@13:50:48 GMT

دولت مشکل واردات گوشت از هند و برزیل را حل کند

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۸۲۵۵۲

دولت مشکل واردات گوشت از هند و برزیل را حل کند

رئیس انجمن فراورده‌های گوشتی کشور با بیان اینکه تولیدکنندگان امکان حواله پول برای خرید گوشت ندارند، گفت: در صورت عدم خرید گوشت های وارداتی در آینده شاهد کاهش تولید و افزایش قیمت فراورده های گوشتی خواهیم بود. ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹ اقتصادی صنعت و تجارت کشاورزی نظرات - اخبار اقتصادی -

عبدالرزاق علیمردانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، با اشاره به اینکه در حال حاضر 45 درصد از نیاز مواد اولیه تولیدکنندگان فراورده‌های گوشتی از داخل و 55 درصد از محل واردات تأمین می‌شود، اظهار داشت: تولیدکنندگان این حوزه گوشت‌ مورد نیاز خود را از هند و برزیل وارد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن فراورده‌های گوشتی کشور با بیان اینکه متأسفانه تولیدکنندگان نمی توانند برای خریدهای خود پول حواله کنند، افزود:  فعلاً گوشت مورد نیاز تولید در اختیار واحدها است اما با اتمام آنها نمی‌دانیم با کدام گوشت تولید کنیم.

علی مردانی اضافه کرد: مسئولین وعده‌هایی برای حل این موضوع داده اند که امیدواریم حل شود.

وی با اعلام اینکه افزایش هزینه‌های بسته بندی، کارگری و مواد‌ افزودنی باعث شده تا قیمت فراورده های گوشتی در 2 ماه اخیر 20 درصد افزایش پیدا کند، گفت: در صورت عدم خرید گوشت های وارداتی در آینده شاهد کاهش تولید و افزایش بیشتر قیمت فراورده‌های گوشتی خواهیم بود.

تورم تولیدکننده در تابستان امسال به 24.2 درصد رسیدتولیدکنندگان اکسیژن کم آورده اند/ فکری به حال دیون معوق واحدهای تولیدی کنیدادعای رئیس انجمن مرغ؛ با قیمت 11 هزار تومانی مرغ هم مردم راضی‎اند، هم تولیدکننده


انتهای پیام/

 

 

R1012125/P1010113/S7,78,83/CT7 واژه های کاربردی مرتبط قیمت گوشت کالاهای اساسی واحد‌های تولیدی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت گوشت کالاهای اساسی واحد های تولیدی قیمت گوشت کالاهای اساسی واحد های تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۲۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس حسینی پیش ازظهر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حمایت از مرغداران استان، گوشت مرغ مازاد استان بدون محدودیت و با قیمت ۸۴ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم خریداری می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون هزار و ۸۴۶ تن گوشت مرغ منجمد خرید و در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شد تا در زمان کمبود برای کمک به تنظیم بازار، عرضه شود.

وی تصریح کرد: میزان جوجه ریزی استان در فروردین ماه سال‌جاری بیش از ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه بوده که ضمن ثبت رکورد جدید، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد افزایش داشته است.

حسینی تصریح کرد: با توجه به تأمین به موقع و موجودی کافی نهاده‌های مورد نیاز مرغ داران در استان و همچنین کاهش قیمت جوجه یک روزه تا ۲۳ هزار تومان در روزهای اخیر، قطعاً شاهد افزایش تولید گوشت مرغ در دوره آتی در استان خواهیم بود.

کد خبر 6090819

دیگر خبرها

  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید/ رانت ارزی به سود مردم یا وارداتچی ها؟
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • چیزی به نام مرغ هورمونی وجود ندارد
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد