Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری شهرستان بم استفاده غیر صحیح از فضای مجازی را یکی از عوامل و دلایل طلاق برشمرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازراه آرمان؛ مصطفی عارف کیا  عصر روز گذشته در همایش استانی بررسی الگوی تهدیدات و فرصت های نوین در فضای مجازی،اظهار داشت:طلاق به عنوان یک آسیب اجتماعی بزرگ و مهم مطرح است و می طلبد همه مسئولان  ارگانها نهادها ،بسیجیان و مردم در جهت کاهش این آسیب تلاش نمایند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به موضوع مشاوره در خانواده ها اشاره کرد و گفت: شرکت نکردن خانواده ها در مراسمات معنوی و مذهبی باعث انحراف آنها می شود وخانواده ها بایستی  ضمن  شرکت خود در آئین های مذهبی ، فرزندان خودرا نیز تشویق به شرکت کنند که هم از لحاظ ایمانی  و هم آگاه سازی آسیب های اجتماعی کسب تجربه و دانش کنند.

رئیس دادگستری شهرستان بم،  افزایش طلاق های توافقی را پدیده ناخوشایندی  دانست و اعلام کرد: آمار طلاق توافقی  در بم از ابتدای سال جاری تاکنون  نسبت به مدت مشابه سال گذشته  ۸درصد افزایش یافته است و متاسفانه یک طرف این طلاق ها به استفاده غیر صحیح از فضای مجازی برمی گردد.

عارف کیا با اشاره به اینکه زوجین بایستی آستانه تحمل خود را بالاببرند،ادامه داد: بعضی افراد مسائل اقتصادی و تحصیلی را عامل اصلی  طلاق می دانند،درصورتی که دو دهه ی قبل سال قبل سال گذشته بحث اقتصادی و تحصیلی در سطح بسیار پایینی بود اما ما شاهد این مشکل نبودیم،باید گفت رعایت موازین شرعی مهمترین اصل است که متاسفانه ضعف ایمان و تقوا مهمترین مساله زوجین یا یکی از زوجین می باشد.

وی در تشریح اهداف سازمان بسیج حقوق دانان عنوان کرد:آگاه سازی حقوقی شهروندان و تحول در نظام حقوقی و قانونی و ایجاد ارتباطات و هماهنگی سازنده با رده های مختلف بخصوص بسیج از جمله بسیج ادارات،اساتید،دانشجویی و محلات و سایر اقشار به منظور اجرا صحیح این اهداف مورد تاکید است.

عارف کیا یکی دیگر از اهداف تشکیل بسیج حقوق دانان را کمک به افزایش کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق صیانت از ارزشها و مبانی نظری و جلوگیری از نفوذ اندیشه های انحرافی با تبیین مبانی حقوقی قضایی دانست.

رئیس دادگستری شهرستان بم در ادامه بیان کرد:کانون بسیج حقوقدانان شهرستان بم درسال ۱۳۹۰ باهمکاری دادگستری و ناحیه مقاومت بسیج راه اندازی  شد و از ابتدای تاسیس فعالیت های خودرا به طور جد دنبال میکند

وی تصریح کرد: بسیج حقوقدانان این شهرستان  بالغ بر ۳۴۵عضو متشکل از قضات، کارمندان دادگستری، وکلا، اساتید دانشگاها و فارغ التحصیلان رشته حقوق و رشته های دارد.

عارف کیا اهم اقدامات بسیج حقوقدانان این شهرستان را اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان، برگزاری جلسات پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان، مشاوره رایگان برای بسیجیان و محترم خانواده های ایثارگران دردفتر مستقر در دادگستری و اطلاع  رسانی مسائل و نکات مهم حقوقی در جهت پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب های اجتماعی برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر