Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@19:56:24 GMT

بانوی رزمی کار گلستان دوم کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۸۳۴۱۴

بانوی رزمی کار گلستان دوم کشور شد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از ورزش و جوانان استان، اولین المپیاد استعدادهای برتر کونگ فو و هنرهای رزمی دختران کشور در رده های سنی 12 تا 15 سال با حضور 275 رزمی کار از 31 استان در قالب 32 تیم برگزار شد.
در بخش انفرادی در وزن منفی 51 کیلوگرم سارینا‌ اسکندری از کردستان مقام اول، محدثه صباغیان از گلستان مقام دوم و دنیا مرادی از فارس و فاطمه کاشیان از اصفهان به صورت مشترک سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نفرات اول تا سوم این رقابت ها برای حضور در تیم ملی و شرکت در المپیک 2022 در سنگال دعوت می شوند.
در بخش تیمی این رقابت ها تیم البرز با کسب 2مدال طلا و 2نقره به عنوان قهرمانی کشور دست یافت، کردستان با 2طلا، یک نقره و یک برنز نایب قهرمان شد و قزوین با 2طلا و سه برنز مقام سوم را از آن خود کرد.
7333/1648
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف اصفهان المپیک تیم ملی عنوان قهرمانی ورزش و جوانان منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی

 رکورد هنر‌های رزمی ترکیبی دست و پا به مدت ۴۸ ساعت شبانه روز از ۶ صبح پنجشنبه شش فروردین ماه تا ۶صبح جمعه ۷فروردین ماه بدون توقف توسط میثم رشتبر بازیکن هوراندی تیم ملی فدراسیون کونگ فو جمهوری اسلامی ایران در کنفدراسیون و کمپانی‌های چند جانبه ایمارو و تافیسا به ثبت جهانی رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس