Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محسن مسلمان بعد از سال‌ها به ذوب‌آهن برگشته و شاگرد مردی شده که در تیم امید هم مربی‌اش بود و رابطه دوستانه‌ای با هم دارند. به احتمال زیاد علیرضا منصوریان با در نظر گرفتن آنچه بین مسلمان و برانکو گذشته، در بازی با پرسپولیس هم این بازیکن را با بازوبند کاپیتانی به میدان خواهد فرستاد.

شاید خیلی‌ها تصورشان این باشد که مسلمان در این بازی سراغ برانکو ایوانکوویچ نرود و با همبازیان سابقش هم برخوردی سرد داشته باشد اما واقعیت این است که او به شکلی حرفه‌ای سلیقه برانکو را درک کرده و با این موضوع و جدایی‌اش از پرسپولیس تا حدودی کنار آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس می‌توانیم انتظار داشته باشیم که پیش از بازی سراغ برانکو برود و با بازیکنان پرسپولیس هم برخورد گرم و صمیمانه‌ای داشته باشد.

پیش‌بینی برخورد دوستانه هواداران با محسن مسلمان هم که دیگر کار سختی نیست. هوادارانی که کل فصل قبل و در زمان نیمکت‌نشینی این بازیکن نام او را صدا زدند اما برانکو سر حرفش ایستاد و به مسلمان خیلی کم میدان داد.

با این حال از آنجا که مسلمان به نوعی از پرسپولیس کنار گذاشته شد و بر خلاف میل باطنی‌اش پرسپولیس را ترک کرد، حتما هواداران باز هم تحویلش می‌گیرند و او تشویق خواهد شد و این خودش بهترین اهرم است برای بالا بردن انگیزه‌های این بازیکن برای اثبات توانایی‌هایش به برانکو که از او امید بریده بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس ذوب آهن علیرضا منصوریان فولاد مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایبان سپاهان برابر پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان برای دیدار با پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر قطعا یک بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • فرصت ویژه اوسمار برای انتقام از گربه سیاه پرسپولیس