Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@00:10:40 GMT

روز جهانی معلولان در «خانه ما»

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۸۳۸۴۶

روز جهانی معلولان در «خانه ما»

به گزارش خبرگزاری مهر، ساناز باقری تهیه کننده برنامه «خانه ما» گفت: برنامه «خانه ما» توجه اساسی به نهاد خانواده و جمعیت دارد و در قالب یک خانواده و به صورت نمایشی و با مشارکت مخاطبان تولید می شود. این برنامه امروز با اجرای نمایش، چگونگی رفتار با فرزندان معلول را نمایش می دهد.

وی ادامه داد: علم هر قدر هم که پیشرفت کند و آزمایش های متعدد دوران بارداری هر چقدر جلوی تولد فرزند معلول را بگیرند، باز ضریب خطا وجود دارد و از آنجایی که محدودیت ها و مشکلات بسیاری برای فرد معلول و خانواده وی ایجاد می شود، می تواند در آسیب پذیری و شکنندگی این خانواده ها و تعامل آنها با فرد معلول و دیگر افراد جامعه نقش بسزایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گفته این تهیه کننده، برنامه «خانه ما» با استفاده از روش تحلیل محتوا و تحلیل کارشناسان حاضر در استودیو و همچنین اجرای نمایش به بازنمایی روابط خانواده و فرد معلول می پردازد، نظرات مخاطبان و بیان رفتارهای درست و نادرست در اجرای نمایش و در پایان نظر کارشناس برنامه از دیگر بخش های خانه ما است.

تهیه و تولید این برنامه برعهده گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است؛ مخاطبان می‎توانند از شنبه تا چهارشنبه هر هفته روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز ساعت ۱۵ شنونده این برنامه باشند.

کد خبر 4474345 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه رادیویی رادیو تهران معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین همکاری افشاریان و خاکزاد

سجاد میر و ناهید عساکره به‌عنوان بازیگران اصلی نمایش «بیرون‌پشتِ‌در» به کارگردانی پرهام خاکزاد و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، نمایش «بیرون‌پشتِ‌در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، از ۲۴ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ ساعت ۱۸ در سالن قشقایی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

سجاد میر، بازیگر نمایش «آنتیگونه» و ناهید عساکره، بازیگر نمایش «صد در صد مرده» که هر دو اجرا از نمایش‌های موفق سال ۱۴۰۲ بودند، در این پروژه به‌عنوان دو بازیگر نقش اصلی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین سعید ‌گیلاسی، فربد ‌صدیقی، علیرضا ‌دماوندی و مهدی ‌حبیبی بازیگران مکمل این اثر نمایشی هستند.
 
سجاد افشاریان تهیه‌کننده این نمایش نزدیک به یک دهه با ایجاد کمپانی تئاتر جوانان، نسل جوان تئاتر ایران را حمایت می‌کند.

 این پروژه پنجمین همکاری‌ پرهام خاکزاد با افشاریان در حوزه تئاتر است.

علی ‌مشکین ‌مقدم، عرفان ‌بیگی (گروه کارگردانی)، فرشاد ‌نصیری (طراح نور)، آروین ‌فلاح (آهنگساز)، کارگاه هیولاسازی (صحنه و لباس)، نسترن حسنی (دستیار صحنه و لباس)، رضا حسینی (مربی حرکات شعبده)، سهیل ‌فلاح، علیرضا ‌قاسمی (تیزر و موشن‌گرافی)، سهیل ‌فلاح (طراح گرافیک و پوستر)، سجاد ‌تیموری (لوگوتایپ)، امیر ‌قالیچی-تئاتربازها (روابط عمومی)، امیرحسین ‌میرزائی (مدیر تبلیغات)، علیرضا ‌قاسمی (تصویربردار)، امیرحسین ‌میرزائی (عکاس) و علی ‌کیهانی (مشاور رسانه‌ای) عواملی هستند که خاکزاد را در «بیرون‌پشتِ‌در» همراهی می‌کنند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی هم‌اکنون می‌توانند از سایت تیوال و گیشه تئاتر اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • یک مراقب سلامت برای هر کد ملی
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش ماماها برای جوان‌سازی جمعیت
  • جدیدترین همکاری افشاریان و خاکزاد
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار/ فرصت یک ماهه برای متناسب سازی محیط
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی