Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اسماعیل رضائی‌نیک، رئیس آموزش وپرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 11 آذرماه در آیین اعزام دانش‌آموزان عشایری به اردوی راهیان نور، اظهار کرد: در این اردو 150 دانش‌آموز دختر متوسطه دوم از مناطق عشایری یاسوج و مارگون حضور دارند.
وی افزود: این اردو به مدت سه روز و با بازدید از مناطق دهلاویه، اروند و هورالعظیم انجام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین، جاماسب بهمنیار، فرمانده ناحیه عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: اردوی راهیان نور عشایر در قالب طرح شهید بهنام محمدی با عنوان «مسجد ـ مدرسه ـ خانه» اجرا می‌شود‌.
وی تصریح کرد: در طول دوره 3 روزه اردو برنامه‌های فرهنگی اجرا و راویان خاطراتی از دوران دفاع مقدس را بیان می‌کنند.
فرمانده ناحیه عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: جامعه عشایری استان 384 شهید به اسلام و انقلاب تقدیم کرده که 35 شهید فرهنگی یا دانش‌آموز هستند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی دانش آموز عشایری مناطق عملیاتی جنوب قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۳۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرمانده قرارگاه اردویی و راهیان نور سپاه انصارالحسین استان همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با سالروز عملیات بازی دراز در مناطق غرب کشور مراسم اردوی راهیان نور در کشور آغاز می‌شود، گفت: امسال ۳ هزار نفر از استان همدان در قالب ۵۰ اتوبوس در این اردو شرکت می‌کنند.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه این اردو در دو روز ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این اردو از مناطق عملیاتی مرصاد، بازی دراز، قراویز و پادگان ابوذر دیدن می‌کنند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی
  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند