Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم تنیس روی میز جوانان ایران با شکست روسیه نایب قهرمان اروپا موفق شد به جمع هشت تیم برتر جهان صعود کند و یک گام تا کسب مدال جهانی در رقابت های قهرمانی جوانان جهان بردارد.

تیم‌ ملی تنیس روی میز جوانان کشورمان که پس از مدال تاریخی تیمی آسیا و صعود ارزشمند در رده بندی تیمی دنیا برای اولین بار در مسابقات تیمی قهرمانی جهان و در بین 16 تیم برتر دنیا قرار گرفته است، پس از پیروزی 3-0 در مقابل نیوزیلند، موفق شد در یک دیدار سخت و نفس گیر تیم ملی جوانان روسیه را از پیش رو بردارد و با قرار گرفتن در جایگاه نخست گروه مقدماتی، با شایستگی به جمع هشت تیم برتر جهان راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امین احمدیان با پیروزی 3-2، امیر رضا عباسی با پیروزی 3-0 و آریا امیری با پیروزی 3-2 در کنار حمید شمس دیگر عضو شایسته تیم ملی، این پیروزی و صعود تاریخی را رقم زدند.
میعاد مکیف سرمربی جوان و کاربلد کشورمان به همراه محمد رضا میرالماسی سرپرست و مرد با تجربه تنیس روی میز ایران، هدایت ورزشکاران ایران را عهده دار است، ضمن اینکه حضور مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون در محل برگزاری مسابقات، روحیه مضاعفی را به نمایندگان ایرانی بخشیده بود.‌
جوانان ایرانی با این صعود تاریخی یک گام تا کسب مدال ارزشمند جهانی فاصله دارند.
در این دوره از مسابقات ورزشکاران روسیه با رده هاهی 22، 34، 52 و 100 و ورزشکاران ایرانی با رده های 17 ، 32 ، 113 و 427 حضور داشتند.‌
مسابقات قهرمانی جوانان جهان به مدت یک هفته در شهر بندیگو استرالیا برگزار می‌شود./ فدراسیون تنیس روی میز

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۴۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: تیم جوانان شهرکرد با غلبه بر تیم‌های سنندج و مشهد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر جوانان صعود کرد.

بیشتر بخوانید

دعوت بسکتبالیست‌های تیم مینی بسکتبال شهرستان شهرکرد به جشنواره انتخابی تیم ملی

وی افزود: تیم جوانان بسکتبال جز چهار تیم برتر کشور قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان