Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رویارویی برانکو و مسلمان اگر حساس‌تر از تقابل برانکو و منصوریان نباشد، کم‌اهمیت‌تر از آن هم نیست. به ویژه که ستاره پیشین پرسپولیس حالا بازوبند کاپیتانی ذوب‌آهن را هم به بازو می‌بندد و همین هفته پیش با یک پنالتی دروازه فولاد را باز کرد.

 محسن مسلمان بعد از سال‌ها به ذوب‌آهن برگشته و شاگرد مردی شده که در تیم امید هم مربی‌اش بود و رابطه دوستانه‌ای با هم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به احتمال زیاد علیرضا منصوریان با در نظر گرفتن آنچه بین مسلمان و برانکو گذشته، در بازی با پرسپولیس هم این بازیکن را با بازوبند کاپیتانی به میدان خواهد فرستاد.

شاید خیلی‌ها تصورشان این باشد که مسلمان در این بازی سراغ برانکو ایوانکوویچ نرود و با همبازیان سابقش هم برخوردی سرد داشته باشد اما واقعیت این است که او به شکلی حرفه‌ای سلیقه برانکو را درک کرده و با این موضوع و جدایی‌اش از پرسپولیس تا حدودی کنار آمده است. پس می‌توانیم انتظار داشته باشیم که پیش از بازی سراغ برانکو برود و با بازیکنان پرسپولیس هم برخورد گرم و صمیمانه‌ای داشته باشد.

پیش‌بینی برخورد دوستانه هواداران با محسن مسلمان هم که دیگر کار سختی نیست. هوادارانی که کل فصل قبل و در زمان نیمکت‌نشینی این بازیکن نام او را صدا زدند اما برانکو سر حرفش ایستاد و به مسلمان خیلی کم میدان داد.

با این حال از آنجا که مسلمان به نوعی از پرسپولیس کنار گذاشته شد و بر خلاف میل باطنی‌اش پرسپولیس را ترک کرد، حتما هواداران باز هم تحویلش می‌گیرند و او تشویق خواهد شد و این خودش بهترین اهرم است برای بالا بردن انگیزه‌های این بازیکن برای اثبات توانایی‌هایش به برانکو که از او امید بریده بود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ محسن مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی

وحدت هنانوف مدافع پرسپولیس در بازی تاجیکستان مقابل عربستان دچار مصدومیت شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس تهران علاوه بر اینکه علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان و مهدی ترابی را در اردوی تیم ملی فوتبال ایران می‌دید ۳ بازیکن خارجی دیگر این تیم نیز به تیم‌های ملی کشور خود دعوت شدند.

وحدت هنانوف که در هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ستاره تیم ملی فوتبال تاجیکستان بود در اردوی جدید این تیم بار دیگر دعوت شد تا به همراه یارانش در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برابر عربستان در دو بازی رفت و برگشت صف‌آرایی کند. هنانوف در دیدار رفت برابر عربستان از ابتدا در ترکیب تاجیکستان قرار گرفت و علی رغم شکست یک بر صفر این تیم برابر میزبان با کسب نمره ۷.۳ بهترین بازیکن تاجیک‌ها در این دیدار بود.

در بازی برگشت اگرچه مدافع پرسپولیس باز هم از ابتدا در ترکیب تاجیکستان قرار گرفت اما در دقیقه ۳۵ بازی دچار مصدومیت شد و مجبور به ترک زمین شد. هنوز میزان مصدومیت این بازیکن مشخص نشده است اما این موضوع می‌تواند خبری نگران کننده برای اوسمار و پرسپولیس باشد.

پیش از این مرتضی پورعلی گنجی در بازی ایران و قطر پیش از جام ملتهای آسیا دچار مصدومیت شد و فصل را از دست داد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس چه زمانی به ایران باز می‌گردد؟
  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • نشان افتخار رئیس جمهوری برای یک بازیکن پرسپولیس | اتفاق تاریخی رقم خورد
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • بررسی بزرگ‌ترین آفت برای عیسی آل‌کثیر در ۱۴۰۳