Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@17:09:11 GMT

قتل 2 نفر و خودکشی قاتل در آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۸۵۷۳۷

رکنا:پلیس آمریکا از وقوع تیراندازی در ایالت ویسکانسین خبر داد که در پی آن2 نفر جان خود را از دست داده و یک نفر دیگر مجروح شده است.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پلیس Police آمریکا از وقوع تیراندازی در ایالت ویسکانسین خبر داد که در پی آن 2 نفر جان خود را از دست داده و یک نفر دیگر مجروح شده است.

این تیراندازی در یک آپارتمان Apartment روی داده که در پی آن 2 مرد جان خود را از دست داده و یک زن نیز مجروح و روانه بیمارستان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیراندازی شامگاه یکشنبه به وقت محلی در خیابان والوورث شمالی روی داده است.

پلیس می‌گوید یک فرد اقدام به تیراندازی در این آپارتمان کرده و پس از هدف قرار دادن 2 نفر خودکشی Suicide کرده است.

پلیس وضعیت جسمانی مجروح این تیراندازی را نیز وخیم گزارش کرده است.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

زنم عصمت با یکی از دوستان صمیمی ام همخوابی شیطانی می کند سقط جنین دختر تهرانی در خانه مجردی پسر دانشجوی پزشکی / مینو زنده نماند کار زشت پرستار 37 ساله با سالمندان / 85 سال زندان برای این زن+عکس اختلاف بر سر پارکینگ قتل مدیر مسئول یک نشریه را رقم زد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا واکنش آشنا و پارسایی به توهین سردار نقدی به کوروش بزرگ واریز ۶۰۰ هزار تومان به حساب حقوق کارگران و بازنشستگان تا پایان سال قاتل دختر 10 ساله نام خود را روی بدن مقتول خالکوبی کرد+ عکس مرگ تلخ یک نوجوان در پرواز مشهد / شب گذشته رخ داد اجاره خانه تیمی در خیابان پاسداران تهران / 12 سال عملیات خزنده در این خانه به پایان رسید ! این 2 شرور تهرانسر را به هم ریخته بودند / عکس خالکوبی های عجیب را ببینید + تصاویر حادثه عجیب هنگام خواستگاری یک مرد از زن مورد علاقه اش / پلیس در جستجوی این زوج است + فیلم قاچاق مرگبار سوخت در زاهدان/ صبح امروز 2 نفر سوختند ! حکم عجیب زنی که برای ماموران زندان طنازی می کرد+ عکس بی سوادی مجری من وشما در این برنامه افتضاح به وجود آورد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police آپارتمان Apartment خودکشی Suicide اخبار حوادث بیمارستان تیراندازی مجروح آپارتمان پلیس آمریکا عکس دختر زندگی مرد زن روزنامه قتل تجاوز در خیابان عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ فرمانده انتظامی خرم آباد گفت:در پی اعلام مرکز فوريت های پليس ۱۱۰ مبنی بر يک فقره تيراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب در دستور کار پليس استان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مأموران کلانتری۱۶ خرم آباد با اشراف اطلاعاتی يک عامل تيراندازی را در اين زمینه شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در مخفيگاهش به همراه يک قبضه سلاح کمری دستگير کردند.
وی با بيان اين که متهم انگيزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد ،گفت:متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند
  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند