Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی، معاون امور اجتماعی اداره بهزیستی خراسان رضوی گفت: بر اساس قانون خانواده و تفاهم نامه بین بهزیستی و دادگستری و مراکز غیر دولتی استان خراسان رضوی، از خرداد ماه سال ۹۵ همه افرادی که متقاضی طلاق هستند ابتدا باید با مراجعه به بهزیستی ، در جلسات مشاوره شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامحسین حقدادی رضوی  افزود : افراد باید در پنج جلسه مشاوره در مدت زمانی ۴۵ روز شرکت کنند و در این جلسات یک تیم که متشکل از یک کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، یک کارشناس مددکاری، یک کارشناس حقوقی و یک کارشناس مذهبی است مشاوره زوجین را انجام می دهند .

وی گفت: مراحل بعدی اجرای طلاق تا حدود زیادی بستگی به نظر این تیم و مشاوره های انجام شده دارد.

حقدادی افزود: ارائه مشاوره های طلاق از سوی بهزیستی به صورت رایگان است و در مواردی که افراد نیز خواسته باشند برای مشاوره به بخش خصوصی مراجعه کنند با تخفیف ۴۰درصدی به مراکز خصوصی  این سازمان معرفی می شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون اطلاعات حدود ۵۱ هزار زوج برای طلاق در استان خراسان رضوی  در فرآیند جدید ثبت سیستم شده است ،گفت: از این تعداد ۱۷ درصد پس از جلسات مشاوره و در حدود ۸ درصد نیز قبل از جلسات مشاوره و با میانجیگری افراد فامیل با یکدیگر سازش کرده اند .

حقدادی  افزود:در شهر مقدس مشهد نیز در حدود ۳۸ هزار زوج برای طلاق اطلاعات انها ثبت سیستم شده است که بیش از  ۴۳۰۰زوج از این تعداد سازش کرده اند و بقیه  در مرحله مشاوره هستند .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: متقاضی طلاق تفاهم بهزیستی مشاوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ازتعدادی ازپیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در این مراسم از آقایان مجیدی، غدیری، قاضی زاده و اسکندری پیشکسوتانی بودند که در شهرستان‌های نصرآباد، فریمان، تربت جام عیادت و تکریم شدند.

در این دیدار‌ها علاوه بر نمایندگان بنیاد در استان، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، فرماندار فریمان، رئیس شورای هیأت مذهبی استان نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا دوشنبه
  • هوا تا ۲ روز دیگر آرام است
  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • رودابِ خراسان رضوی لرزید
  • تجلیل ازتعدادی ازپیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی
  • ببینید | حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی 
  • تعهد اشتغال بهزیستی خراسان رضوی؛ ۷۸۲۳ نفر
  • کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان جنوبی
  • واکسیناسیون رایگان حدود ۵۰۰ هزار نوبت سر دام