Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- سايت ايرناپلاس و پايگاه اطلاع رساني روابط عمومي خبرگزاري جمهوري اسلامي با حضور محمود واعظي رئيس دفتر رئيس جمهوري و سيدضياء هاشمي مديرعامل ‌ايرنا رونمايي شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، اين 2 فرآورده خبري روز دوشنبه در حاشيه همايش مديران، سردبيران و روساي دفاتر ايرنا رونمايي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ايرنا پلاس در کنار اتاق خبر ايرنا نگاه انتقادي و تحليلي دارد.
برگزاري ميزگردهاي خبري نيز توسط اين ‌بخش انجام مي شود.
همايش 2 روزه مديران، سردبيران و روساي دفاتر ايرنا در مراکز استان طي امروز و فردا در تهران در حال برگزاري است.
نشست مقدماتي اين همايش دو روزه روز گذشته با حضور مديران، سردبيران و مسئولان مراکز و دفاتر ايرنا در سراسر کشور در تهران برگزار شد.
سخنران مراسم پاياني اين همايش در عصر سه شنبه، دکتر «حسام الدين آشنا» مشاور رسانه اي رئيس جمهوري و رئيس مرکز بررسي هاي استراتژيک خواهد بود.
«بهرام قاسمي» سخنگوي وزارت امور خارجه و شماري از مقامها و مسئولان شوراي عالي امنيت ملي، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، وزارت اطلاعات، سازمان برنامه و بودجه و ديگر نهادها و سازمانها نيز در همايش ايرنا، برنامه سخنراني دارند.
به گزارش ايرنا، هدف از برگزاري اين همايش، « تبيين سياست هاي کلي نظام در عرصه هاي داخلي و خارجي و سياستگذاري براي اعتلاي فرايند اطلاع رساني» در خبرگزاري رسمي کشور اعلام شده است.
در اين همايش، مديران ارشد خبري، سردبيران گروههاي تخصصي داخلي و خارجي، روساي مراکز و دفاتر استاني و کارشناسان و تحليلگران باسابقه ايرنا حضور خواهند داشت.
نشست مقدماتي اين همايش دو روزه روز گذشته با حضور مديران، سردبيران و مسئولان مراکز و دفاتر ايرنا در سراسر کشور در تهران برگزار شد.
سخنران مراسم پاياني اين همايش در عصر سه شنبه، دکتر «حسام الدين آشنا» مشاور رسانه اي رئيس جمهوري و رئيس مرکز بررسي هاي استراتژيک خواهد بود.
«بهرام قاسمي» سخنگوي وزارت امور خارجه و شماري از مقامها و مسئولان شوراي عالي امنيت ملي، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، وزارت اطلاعات، سازمان برنامه و بودجه و ديگر نهادها و سازمانها نيز در همايش ايرنا، برنامه سخنراني دارند.
رونمايي از پايگاه اطلاع رساني روابط عمومي خبرگزاري جمهوري اسلامي و ايرناپلاس و نيز تجليل از خانواده هاي شهداي ايرنا در حادثه سقوط هواپيماي سي - 130 از ديگر برنامه هاي اين همايش است.
پانزدهم آذرماه 1384 يک فروند هواپيماي نظامي C130 با 94 سرنشين و خدمه که عمده آنها را خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي تشکيل مي دادند، هنگامي که از تهران براي پوشش خبري يک رزمايش عازم منطقه چابهار بود، لحظاتي پس از پرواز به دليل نقص فني سقوط کرد و همه سرنشينان آن شهيد شدند.
«سپهدار ساجدي» خبرنگار و «مهدي ميرافضلي» عکاس ايرنا از جمله مسافران اين هواپيما بودند که در اين سانحه به شهادت رسيدند.
خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) خبرگزاري رسمي کشور است که در 19 مرداد 1313 خورشيدي با عنوان « آژانس پارس» و با هدف توليد و بازتاب اخبار و رويدادهاي مهم ايران، منطقه و جهان شکل گرفت و در هشتم دي 1360 با تصويب مجلس شوراي اسلامي به خبرگزاري جمهوري اسلامي تغيير نام داد.
اين خبرگزاري که اکنون 84 سال از فعاليت آن مي گذرد و قديمي ترين خبرگزاري ايران است، داراي شبکه اي گسترده از دفاتر و خبرنگاران در داخل و خارج از کشور است به گونه اي که علاوه بر 54 دفتر در مراکز استانها و شهرهاي مهم، شبکه گسترده از خبرنگاران محلي در نقاط مختلف دارد.
ايرنا همچنين در حال حاضر با بهره گيري از 22 دفتر خارجي، تحولات و رويدادهاي جهان را از نزديک پوشش مي دهد و علاوه بر آن، اخبار تحولات ايران را علاوه بر فارسي به 8 زبان زنده و مهم دنيا در اختيار مخاطبان مي گذارد.
ايرنا همچنين صاحب امتيازي روزنامه هاي ايران، ايران ورزشي، روزنامه عربي زبان الوفاق، انگليسي زبان ايران ديلي و روزنامه ويژه نابينايان - «ايران سپيد»- را در اختيار دارد و دانشکده خبر به عنوان يکي از مهمترين مراکز تربيت خبرنگاران و دست اندرکاران حوزه اطلاع رساني کشور نيز وابسته به آن است.
تهرام/9353/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد

همزمان با ایام میلاد امام حسن مجتبی (ع) مراسم رونمایی از مجموعه کتاب سر دلبران با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل نمایشگاه قرآن برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این مجموعه کتب به بیان جایگاه اهل بیت (علیهم‌السلام) در بیان ادیبان مسیحی پرداخته شده است.

محمدمهدی اسماعیلی در بخشی از این‌ مراسم گفت: در راستای گسترش فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی از طرح‌های خلاقانه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت می‌شود.

در این مراسم همچنین شبیر فیروزیان سرپرست معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ، میهمانان خارجی و جمعی از اصحاب رسانه در محل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور داشتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از حضور در مراسم رونمایی مجموعه کتب سردلبران از غرفه بشری بازدید کرد.

طرح قرآنی بشری از روش‌های برتر در عرصه آموزش قرآن کریم است.

همچنین پس از آن نیز وزیر فرهنگ در مراسم عقد زوج های جوان که در یکی از غرفه های نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد، حضور یافت.

از محورهای این دوره از نمایشگاه می توان به بخش‌های کودک و نوجوان و نمایشگاه هوش مصنوعی و مباحث دانش بنیان اشاره کرد.

در بخش بین‌الملل حدود ۲۵ کشور دعوت شده‌اند و کارهای هنری و مکتوب خود را عرضه می‌کنند.

نشست‌های قرآنی با حضور پنج وزیر از کشورهای اسلامی، بخش مقاومت غزه و فلسطین، مباحث شناختی طوفان الاقصی و صهیونیست شناسی جزء دیگر برنامه های سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است.

نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از یک فرودین تا ۱۴ فرودین ماه از ساعت ۱۷ تا ۳۰ دقیقه بامداد با حضور ۴۵ موسسه قرآنی و ۲۴ نهاد حاکمیتی و دولتی برگزار می‌شود بخش بین‌الملل نیز از یکم تا هشتم فعالیت دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم رونمایی از مجموعه کتب سردلبران برگزار شد
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • رقابت دانش آموزان ۱۳ کشور در آرکاداغ: دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • امضای دفتر یادبود قربانیان حادثه تروریستی کروکوس توسط سفیر ایران
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند
  • رئیس دفتر سیاسی حماس به تهران سفر می‌کند
  • دومین سفر رئیس دفتر سیاسی حماس به ایران/ هنیه با امیرعبداللهیان دیدار می‌کند
  • رئیس دفتر سیاسی حماس امروز به تهران می آید | دیدار اسماعیل هنیه با امیر عبداللهیان