Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- بانک مرکزی خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر «ممنوعیت ارایه خدمات بانکی در نرم افزار‌های موبایل بانک» را تکذیب کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، روابط عمومی بانک مرکزی اضافه کرد: لزوم اهمیت نگهداری و حفاظت از اطلاعات محرمانه مشتریان و جلوگیری از سواستفاده از این امکان برای دسترسی غیرمجاز یا فعالیت‌های مشکوک به پولشویی، سنجش اصالت و هویت کاربر، به ویژه در فضای مجازی، همواره مورد توجه این بانک بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این گزارش تاکید شده است: بخشنامه‌های مرتبط با خدمات بانکی در نرم افزارهای موبایل بانک، بر احراز هویت کامل مشتری به هنگام دریافت این خدمات تاکید داشته و دارند.
بانک مرکزی اضافه کرد: با توجه به دامنه وسیع فناوری‌های مورد استفاده، بانک مرکزی با همکاری بانک‌ها بر 2 عامل امنیت و سلامت خدمات بانکی به عنوان شرط های لازم تاکید دارد.
بر اساس این گزارش، بدیهی است هیچکس نباید به بهانه سهولت و دسترس پذیری بیشتر، اطلاعات مشتریان را با مخاطره روبرو کرده یا محملی برای فعالیت های مشکوک ایجاد کند.
اقتصام **1070**9189

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بانك مركزي اپليكيشن موبايل بانك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۶۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز

مدیر گروه سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۶ مرکز در البرز خدمات رایگان تخصصی سلامت روان به شهروندان ارایه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ار کرج، ‌مجید نیک‌نژاد صبح امروز در حاشیه بازدید از  مراکز ارائه دهنده تخصصی سلامت روان یا همان مراکز " سراج " در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان البرز 6 مرکز تخصصی سلامت روان به اختصار "سراج " وجود دارد که به بیمارانی که از سطوح پایین تر برای درمان های تخصصی سلامت روان و پیگیری های مداوم بعد از ترخیص ارجاع شده اند ، به صورت رایگان خدمات تخصصی ارائه می کند. وی افزود: درمان های تخصصی سلامت روان گاها طولانی مدت و با هزینه های بالا انجام می شود اما مراکز سراج که دو مرکز در کرج و چهار مرکز دیگر در شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد، فردیس و اشتهارد  راه‌اندازی شده‌اند  که با حضور روانپزشک ، روانشناس و یک مددکار اجتماعی این خدمات را ارائه می دهند و برای بیمارانی که امکان مراجعه حضوری ندارند درمان در منزل و پیگیری تلفنی انجام می‌شود.

وی افزود: بیمارانی که از مراکز بهداشتی، بهزیستی، مدارس و دیگر سازمان‌ها ... به این مراکز ارجاع داده می‌شوند بیمارانی هستند که از اختلالات شدید روان یا افکار پرخطری مانند خودکشی و ... رنج می برند و علاوه بر درمان و پیشگیری از عود مجدد بیماری، ، خانواده های این بیماران نیز آموزش های لازم را دریافت می‌کنند.

وی یکی از نقاط قوت مراکز سراج را حضور مددکار اجتماعی دانست و تصریح کرد: مددکار فعال در این مراکز با ارتباطی که با دستگاه های مربوطه ایجاد می کند آسیب های اجتماعی مراجعین مثل فقر، بیکاری ، بی سوادی و ...بررسی و  پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • بزودی صدور دسته چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد
  • «همتی» در نقاب رییس بانک مرکزی سوئیس/سلطان چاپ پول چه کرد؟
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • ادامه رکوردزنی‌های دولت رئیسی؛ بالاترین تورم ۸۰ سال اخیر ایران ثبت شد
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • موافقت بانک مرکزی با عرضه 500 یورو به زئران حج 1403
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد